قيمت پروفيل ساوه

قيمت پروفيل ساوه

قيمت پروفيل ساوه

بازار پروفيل آلومينيوم

پروفيل آلومينيوم چيست؟

در اينجا مجموعه پروفايل خود را پيدا خواهيد كرد. پروفايل هاي ما در تمام طول از 50mm تا 5600mm در دسترس هستند.
حداكثر 2000 ميلي متر مي توانيم پروفايل هاي شما را با سرويس بسته ارسال كنيم. براي استفاده بيشتر از طول ، لطفا از طريق تلفن با ما تماس بگيريد.

ما همچنين خوشحاليم كه واحدهاي كامل مشخصات بسته را به شما ارائه دهيم و آنها را با حمل و نقل بار تحويل بگيريد.

در صورت تمايل به سفارش خالي ، فقط مبلغ مورد نياز خود را خريداري كنيد. به عنوان مثال ، اگر به پروفايل 4x500mm و 2x800mm نياز داريد ، 36x100 mm خريداري كنيد ، يعني 3.6m. بعد از خريد در جعبه مخصوص ، مي توانيد طول هاي مورد نياز را براي ما بگوييد. اين كاهش در قيمت پروفايل گنجانده شده است.

سيستم جديد قيمت مقياس ما براي پروفايل ها و قطعات كوچك بصورت آنلاين است. اكنون بخريد و از تخفيف هاي حجم ما استفاده كنيد.

به دليل مشكلات مربوط به تعمير و نگهداري فني ، در حال حاضر ممكن است در پرداخت هاي پي پال مشكلي ايجاد شود. اگر مي خواهيد از طريق پي پال پرداخت كنيد ، لطفاً در قسمت نظرات با سفارش خود در ارتباط باشيد.

اگر به مقادير كمي احتياج داريد يا مي خواهيد قيمت كالاي خود را از جمله ماليات بر ارزش افزوده ببينيد ، سپس به سايت www.easy-systemprofile.de


براي سفارشات با ارزش كمتر از 100 € شامل ماليات بر ارزش افزوده ، ما حداقل مقدار اضافي 10 يارو را شامل مي كنيم. 

پروفايل هاي آلومينيوم - مزاياي توليد و استفاده

آلومينيوم به واسطه خاصيت شيميايي و فيزيكي يكي از مهمترين مواد اوليه در فرآوري فلز است. اين ماده براي توليد پروفيل بهينه است ، زيرا اين مواد توسط فرآيندهاي كششي و فشار توليد مي شوند و فلز سبك از شكل پذيري عالي برخوردار است. ماده اوليه توليد محصولات اكسترود شده شمعهاي آلومينيومي هستند كه براي فرآيند بايد تا دماي تقريبي 480 درجه سانتيگراد گرم شوند. با فشار تا 4000 تن ، پيچ ها را از طريق قالب فشار مي يابيم كه به پروفايل آلومينيوم سطح مقطع مورد نظر مي دهد.

در مقايسه با محصولات فولادي يا آهن و ميله هاي برنجي ما ، پروفيل هاي آلومينيومي ما وزن بسيار كمتري دارند ، اگرچه تقريباً با مقاومت بيشتري نسبت به حجم بيشتري دارند. ساير قطعات آلومينيومي مانند صفحات آلومينيومي ، ورق هاي آلومينيومي و ميله هاي تخت آلومينيوم از كيفيت پارچه بهره مند مي شوند و مي توان براي نصب به عنوان يك جزء سبك از آن كاملاً استفاده كرد.

مقاومت در برابر خوردگي بالا به عنوان مواد مصالح ساختماني و معماري وسيله نقليه موقعيت ويژه اي به اين ماده مي دهد. به عنوان مثال ، توليد كنندگان وسايل نقليه ، هواپيما ، آبشار و فضاپيما نه تنها به سبكي مواد متكي هستند ، كه وسيله حمل و نقل را براي صرفه جويي در سوخت ، بلكه به مقاومت در برابر هوازدگي نيز ممكن مي كند. اين عامل به اجزاي آلومينيوم ، در مقايسه با سازه هاي فلزي تجاري ، نگهداري كمتري مي دهد.

زمينه هاي كاربرد پروفايل هاي آلومينيوم 
تمام پروفيل هاي آلومينيومي ما در آلياژ EN AW 6060 T66 (AlMgSi0.5) و در پايان كارخانه آسياب ارائه مي شود. با توجه به مقاومت در برابر خوردگي خوب ، آنوديزاسيون و خاصيت جوشكاري و لحيم كاري مناسب ، پروفيل هاي آلومينيومي بسيار متنوع هستند و از اين رو به عنوان مثال در سازه هايي براي درها و پنجره ها ، سيستم هاي ريلي ، روكش فلزي و سازه هاي قاب استفاده مي شوند.

پروفايل هاي آلومينيومي ساخته شده - زاويه و لوله هاي آلومينيومي
اگرچه هركدام از سفارشات شما به صورت سفارشي ساخته شده است ، ما پروفيل هاي آلومينيومي و ساير محصولات خود را با قيمت هاي مناسب ارائه مي دهيم ، همچنين به خانواده هاي خصوصي اجازه مي دهيم كارهاي سفارشي حرفه اي خريداري كنند. براي مثال مهم نيست از كدام نسخه استفاده كنيد لوله هاي مربع آلومينيومي يا آلومينيوم به زاويه هايي احتياج دارند ، كليه سفارشات در هر زمان پردازش مي شوند و مستقيماً در شركت يا خانه به شما تحويل داده مي شوند ما در تحقق پروژه هاي خود از شما پشتيباني مي كنيم و هميشه با كمك و مشاوره در كنار شما هستيم.

پروفايل هاي BSB: جايگزيني براي پروفايل BOSCH

پروفايل هاي BSB جايگزين مناسبي براي پروفايل BOSCH است. آنها در اندازه هاي 20x11mm تا 90x180mm در دسترس هستند. بنابراين مي توان آنها را طبق طراحي شما يا نقشه هاي ما بصورت سفارشي ساخته ، حفاري ، پردازش و يا مونتاژ كرد.

سيستم مشخصات آلومينيومي BSB مونتاژ سريع ، آسان ، انعطاف پذيري ، قابليت اطمينان و كيفيت را تضمين مي كند. طيف گسترده اي از قطعات دامنه را تكميل مي كند: سيستم هاي اتصال ، آجيل كشويي ، پر كردن پروفايل ها ، مهر و موم ، لولا ، پاها قابل تنظيم ، چرخ ها ، و غيره. پروفايل هاي استاندارد و قطعات ماژولار بنابراين ما مي توانيم راه حل را براي درخواست شما تهيه كنيم و آن را به طور كامل ، تا و از جمله نصب در شركت شما تكميل كنيم.

منطقه برنامه: جداول كار ، نگهبانان ، قاب ماشين ، ...

بخش ها: خودرو ، مهندسي ماشين و اتوماسيون ، الكترونيك ، آرايشي و دارويي و غيره

پروفايل هاي NGP: پروفايل هاي گرد براي مونتاژ انعطاف پذير

سيستم پروفايل NGP يك سيستم آلومينيومي است كه داراي پروفيل هاي گرد است. با قطر 40 و 60 ميلي متر ، آنها به سرعت و انعطاف پذيري در سازه هاي با كيفيت بالا و ظرفيت بار بالا جمع مي شوند. قطعات با آجيل كشويي M6 سوار مي شوند. اتصالات متنوعي نيز موجود است كه در يك فلاش قرار داده شده اند. شما فقط يك پيچ را محكم مي كنيد تا دو لوله وصل شود. سيستم ، كه مي تواند مونتاژ و جدا شود ، راه حلي است به همان اندازه كه ارزشمند است.

منطقه برنامه: بسته بندي جداول ، قفسه ها ، چرخ دستي ها ، و غيره

بخش ها: تداركات و توزيع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۲۴:۱۸ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.