قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

سنگ آهن چینی با حداقل 6 هفته مواجه شده است

سنگ آهن چینی با حداقل 6 هفته مواجه شده است
04 آگوست 2014 سنگ آهن فولاد  وزن لوله داربست ، سنگ آهن چینی ، سهام سنگ آهن ، بنادر چینی
معاملات آتی سنگ آهن چینی در روز جمعه به پایین ترین سطح خود در شش هفته سقوط کرد ، تحت فشار انتظارات انتظار می رود که عرضه همچنان بالا باشد در حالی که تقاضا برای فولاد در بزرگترین مصرف کننده جهان به سختی در نیمه اول سال رشد کرد. اتحادیه آهن و فولاد چین (CISA) اعلام کرد که تقاضای ظاهری فولاد چین با 0.4٪ افزایش به 376 میلیون تن در ژانویه تا ژوئن رسید. انجمن گفت ، موجودی هایی که توسط کارخانه های بزرگ فولاد در ماه ژوئن برگزار  وزن لوله داربست می شود پس از کاهش سه ماهه افزایش یافته است ، با اشاره به مصرف کند.

سنگ آهن برای تحویل ماه ژانویه در بورس کالای دالیان یک جلسه کم 670 یوان (108.45 دلار) در هر تن را لمس کرد ، که ضعیف ترین آن از 20 ژوئن است. 0.9 درصد در 672 یوان بسته شد. معامله گران ترین معاملات میلادی ژانویه در بورس معاملات آتی شانگهای با 0.2 درصد کاهش به 3،067 یوان در هر تن رسید.

سرمایه گذاران پس از انجام اقدامات تحریک آمیز ، شواهد بیشتری از قدرت در اقتصاد چین پیدا نکردند. دو نظرسنجی نشان داد که کارخانه های چین حداقل در تاریخ 1/1/2 سال رشد بزرگترین رشد خود را در ماه ژوئیه با افزایش سفارشات جدید به اوج های چند ماهه نشان دادند. چین حدود دو سوم سنگ آهن دنیا را خریداری می کند و تولید مواد اولیه فولادسازی امسال از تقاضا فراتر رفته است. براساس گزارش CISA ، میزان سنگ آهن در چین از تقاضای 52 میلیون تن در نیمه اول سال 2014 پیشی گرفته است.

طبق شاخص کامپایلر داده های فولادی که گفته است آسیاب های آسیایی از بازار عقب نشینی می کنند ، سنگ آهن معادل 62 درصد درجه برای تحویل فوری به چین از 0.3 درصد به 95.60 دلار در وزن لوله داربست هر تن کاهش یافت. قیمت دوم در ماه جولای 1.9 درصد افزایش یافته است ، دومین افزایش مستقیم ماهانه آن.

قیمت کالایی که بیشترین درآمد برای معدنچیان جهانی واله و ریو تینتو است از 21 ماهه پایین 89 دلار رسیده در ژوئن بهبود یافته است ، اما از زمان سقوط در زیر سطح این سطح در اواسط ماه مه تلاش کرده است تا 100 دلار بازگردد. یک بازرگان سنگ آهن مستقر در شانگهای با بیان این که او در ماه ژوئیه تنها دو محموله داد و ستد کرده است ، گفت: "تجارت واقعاً تنگ است و ما به سختی در حال حاشیه هستیم." معدنچی برتر واله انتظار دارد که تقاضای چینی ها برای سنگ آهن وزن لوله داربست در نیمه دوم سال افزایش یابد ، اما رئیس این شرکت تجارت سنگ آهن خوزه کارلوس مارتینز گفت این شرکت کمتر روی قیمت تمرکز می کند و بیشتر به ظرفیت خود برای تحویل حجم و کاهش هزینه ها توجه خواهد کرد.

قیمت های ضعیف سنگ آهن تا حدود 43 درصد کاهش در سود خالص سه ماهه دوم واله حتی با افزایش معدن کاری به 79.45 میلیون تن افزایش داشت. ArcelorMittal ، بزرگترین سازنده فولاد جهان ، امسال با کاهش قیمت سنگ آهن به سود تجارت معدن خود ، پیش بینی درآمد خود را کاهش داد. این فرضیه خود را برای قیمت سنگ آهن از 120 دلار در گذشته به 105 دلار در هر تن تنظیم کرد. تحلیلگران استرالیا و نیوزیلند در وزن لوله داربست یادداشتی گفتند: "خرید بهره همچنان کاملاً ناپسند است زیرا کارخانه ها انتظار دارند که استرالیا در آگوست با وجود کاهش حاشیه ای در سهام بندر در ماه ژوئیه ، فراوان باشد."

"با بیش از 110 میلیون تن سهام در بنادر چین ، صعودی انتظار می رود در کوتاه مدت باقی بماند." ANZ پیش بینی قیمت خود را برای سنگ آهن در سال جاری و به ترتیب 5 درصد به 104 دلار و 101 دلار کاهش داد وزن لوله داربست و با اشاره به افزایش سریعتر از حد انتظار عرضه از استرالیا. سنگ آهن را در سال 2016 با 95 دلار مشاهده می کند ، 3 درصد کمتر از تخمین قبلی. موجودی سنگ آهن وارداتی که در بنادر چین قرار دارد در 25 ژوئیه از 113.60 میلیون تن در هفته گذشته به 111.95 میلیون تن کاهش یافته است ، براساس داده های گردآوری شده توسط SteelHome ، که سهام موجود در 44 بندر را دنبال می کند. نیپون استیل به دنبال دارایی برای رشد در خارج از ژاپن ، شیندو است. می گوید
04 آگوست 2014 Steel Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp.، ArcelorMittal، ThyssenKrupp،
Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp. (5401) ، دومین سازنده فولاد جهان ، به دنبال وزن لوله داربست اضافه کردن دارایی در بازارهای خارج از ژاپن است تا از رشد تقاضای فلزی که قوی تر از بازار داخلی آن است ، استفاده کند.

رئیس جمهور کوزی شیندو روز گذشته در مصاحبه ای گفت: نیپون استیل در ماه نوامبر با ArcelorMittal همکاری کرد تا یک کارخانه فولاد را در ایالات متحده از ThyssenKrupp AG به دست آورد و به دنبال افزایش تورم در خارج از کشور است. وی گفت صنعت فولاد جهانی می شود.

شیندو در سائوپائولو در حاشیه سمینار تجاری بین شرکت های برزیلی و ژاپنی گفت: "افزایش دارایی در بازارهای برون مرزی به جای ژاپن مهم است." "ما باید افزایش تقاضای فولاد وزن لوله داربست در بازارهای خارج از کشور را دنبال کنیم."

این تولید کننده مستقر در توکیو ، که با ادغام شرکت Nippon Steel Corp. و Sumitomo Metal Industries Ltd. در اکتبر 2012 تشکیل شد ، هفته گذشته اعلام کرد که سود در سه ماه ژوئن 24 درصد کاهش یافت زیرا واردات فولاد از چین فشار بر قیمت ها گذاشت.

برزیل ، بزرگترین تولید کننده فلز مورد استفاده در کشتی ها ، اتومبیل ها و ساختمان ها ، "منطقه مهمی" برای نیپون استیل است ، و عملیات در Usinas Siderurgicas de Minas Gerais SA (USIM5) ، یک وزن لوله داربست سازنده فولاد برزیل که شرکت نیپون را تحت کنترل خود دارد. شیندو گفت: "گرانبها".

وی گفت: "ما اکنون در هر نقطه از جهان در حال جهانی شدن هستیم."

شیندو ، رئیس شرکت تویوتا موتور


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۷:۱۷ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.