قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

بازار پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم چیست؟

در اینجا مجموعه پروفایل خود را پیدا خواهید کرد. پروفایل های ما در تمام طول از 50mm تا 5600mm در دسترس هستند.
حداکثر 2000 میلی متر می توانیم پروفایل های شما را با سرویس بسته ارسال کنیم. برای استفاده بیشتر از طول ، لطفا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

ما همچنین خوشحالیم که واحدهای کامل مشخصات بسته را به شما ارائه دهیم و آنها را با حمل و نقل بار تحویل بگیرید.

در صورت تمایل به سفارش خالی ، فقط مبلغ مورد نیاز خود را خریداری کنید. به عنوان مثال ، اگر به پروفایل 4x500mm و 2x800mm نیاز دارید ، 36x100 mm خریداری کنید ، یعنی 3.6m. بعد از خرید در جعبه مخصوص ، می توانید طول های مورد نیاز را برای ما بگویید. این کاهش در قیمت پروفایل گنجانده شده است.

سیستم جدید قیمت مقیاس ما برای پروفایل ها و قطعات کوچک بصورت آنلاین است. اکنون بخرید و از تخفیف های حجم ما استفاده کنید.

به دلیل مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری فنی ، در حال حاضر ممکن است در پرداخت های پی پال مشکلی ایجاد شود. اگر می خواهید از طریق پی پال پرداخت کنید ، لطفاً در قسمت نظرات با سفارش خود در ارتباط باشید.

اگر به مقادیر کمی احتیاج دارید یا می خواهید قیمت کالای خود را از جمله مالیات بر ارزش افزوده ببینید ، سپس به سایت www.easy-systemprofile.de


برای سفارشات با ارزش کمتر از 100 € شامل مالیات بر ارزش افزوده ، ما حداقل مقدار اضافی 10 یارو را شامل می کنیم. 

پروفایل های آلومینیوم - مزایای تولید و استفاده

آلومینیوم به واسطه خاصیت شیمیایی و فیزیکی یکی از مهمترین مواد اولیه در فرآوری فلز است. این ماده برای تولید پروفیل بهینه است ، زیرا این مواد توسط فرآیندهای کششی و فشار تولید می شوند و فلز سبک از شکل پذیری عالی برخوردار است. ماده اولیه تولید محصولات اکسترود شده شمعهای آلومینیومی هستند که برای فرآیند باید تا دمای تقریبی 480 درجه سانتیگراد گرم شوند. با فشار تا 4000 تن ، پیچ ها را از طریق قالب فشار می یابیم که به پروفایل آلومینیوم سطح مقطع مورد نظر می دهد.

در مقایسه با محصولات فولادی یا آهن و میله های برنجی ما ، پروفیل های آلومینیومی ما وزن بسیار کمتری دارند ، اگرچه تقریباً با مقاومت بیشتری نسبت به حجم بیشتری دارند. سایر قطعات آلومینیومی مانند صفحات آلومینیومی ، ورق های آلومینیومی و میله های تخت آلومینیوم از کیفیت پارچه بهره مند می شوند و می توان برای نصب به عنوان یک جزء سبک از آن کاملاً استفاده کرد.

مقاومت در برابر خوردگی بالا به عنوان مواد مصالح ساختمانی و معماری وسیله نقلیه موقعیت ویژه ای به این ماده می دهد. به عنوان مثال ، تولید کنندگان وسایل نقلیه ، هواپیما ، آبشار و فضاپیما نه تنها به سبکی مواد متکی هستند ، که وسیله حمل و نقل را برای صرفه جویی در سوخت ، بلکه به مقاومت در برابر هوازدگی نیز ممکن می کند. این عامل به اجزای آلومینیوم ، در مقایسه با سازه های فلزی تجاری ، نگهداری کمتری می دهد.

زمینه های کاربرد پروفایل های آلومینیوم 
تمام پروفیل های آلومینیومی ما در آلیاژ EN AW 6060 T66 (AlMgSi0.5) و در پایان کارخانه آسیاب ارائه می شود. با توجه به مقاومت در برابر خوردگی خوب ، آنودیزاسیون و خاصیت جوشکاری و لحیم کاری مناسب ، پروفیل های آلومینیومی بسیار متنوع هستند و از این رو به عنوان مثال در سازه هایی برای درها و پنجره ها ، سیستم های ریلی ، روکش فلزی و سازه های قاب استفاده می شوند.

پروفایل های آلومینیومی ساخته شده - زاویه و لوله های آلومینیومی
اگرچه هرکدام از سفارشات شما به صورت سفارشی ساخته شده است ، ما پروفیل های آلومینیومی و سایر محصولات خود را با قیمت های مناسب ارائه می دهیم ، همچنین به خانواده های خصوصی اجازه می دهیم کارهای سفارشی حرفه ای خریداری کنند. برای مثال مهم نیست از کدام نسخه استفاده کنید لوله های مربع آلومینیومی یا آلومینیوم به زاویه هایی احتیاج دارند ، کلیه سفارشات در هر زمان پردازش می شوند و مستقیماً در شرکت یا خانه به شما تحویل داده می شوند ما در تحقق پروژه های خود از شما پشتیبانی می کنیم و همیشه با کمک و مشاوره در کنار شما هستیم.

پروفایل های BSB: جایگزینی برای پروفایل BOSCH

پروفایل های BSB جایگزین مناسبی برای پروفایل BOSCH است. آنها در اندازه های 20x11mm تا 90x180mm در دسترس هستند. بنابراین می توان آنها را طبق طراحی شما یا نقشه های ما بصورت سفارشی ساخته ، حفاری ، پردازش و یا مونتاژ کرد.

سیستم مشخصات آلومینیومی BSB مونتاژ سریع ، آسان ، انعطاف پذیری ، قابلیت اطمینان و کیفیت را تضمین می کند. طیف گسترده ای از قطعات دامنه را تکمیل می کند: سیستم های اتصال ، آجیل کشویی ، پر کردن پروفایل ها ، مهر و موم ، لولا ، پاها قابل تنظیم ، چرخ ها ، و غیره. پروفایل های استاندارد و قطعات ماژولار بنابراین ما می توانیم راه حل را برای درخواست شما تهیه کنیم و آن را به طور کامل ، تا و از جمله نصب در شرکت شما تکمیل کنیم.

منطقه برنامه: جداول کار ، نگهبانان ، قاب ماشین ، ...

بخش ها: خودرو ، مهندسی ماشین و اتوماسیون ، الکترونیک ، آرایشی و دارویی و غیره

پروفایل های NGP: پروفایل های گرد برای مونتاژ انعطاف پذیر

سیستم پروفایل NGP یک سیستم آلومینیومی است که دارای پروفیل های گرد است. با قطر 40 و 60 میلی متر ، آنها به سرعت و انعطاف پذیری در سازه های با کیفیت بالا و ظرفیت بار بالا جمع می شوند. قطعات با آجیل کشویی M6 سوار می شوند. اتصالات متنوعی نیز موجود است که در یک فلاش قرار داده شده اند. شما فقط یک پیچ را محکم می کنید تا دو لوله وصل شود. سیستم ، که می تواند مونتاژ و جدا شود ، راه حلی است به همان اندازه که ارزشمند است.

منطقه برنامه: بسته بندی جداول ، قفسه ها ، چرخ دستی ها ، و غیره

بخش ها: تدارکات و توزیع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۲۴:۱۸ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.