قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

مطالعه: دامپینگ فولاد نیم میلیون شغل را در معرض خطر قرار می دهد

مطالعه: دامپینگ فولاد نیم میلیون شغل را در معرض خطر قرار می دهد
17 ژوئن 2014 فولادسازان ، واردات و محموله های ما را به ما فولاد دهید
سازندگان فولاد ایالات متحده در طی 5 سال گذشته 3.6 میلیارد دلار از دست داده اند. آنها از واردات رقبای خارجی تحت کنترل وامداری دولتی که به شدت یارانه می گیرند دچار تردید می شوند و نیازی به نگرانی در مورد بازگشت سود ندارند.

یک مطالعه جدید توسط موسسه سیاست اقتصادی و دفاتر حقوقی استوارت و استوارت نشان داد صنعت فولاد ایالات متحده "بیش از یک دهه با بدترین بحران واردات روبرو است" و دامپینگ فولاد 583.600 شغل در سراسر کشور را تهدید می کند. اگر سیل واردات منجر به سوزاندن گیاهان بیشتر شود ، ایندیانا و ایلینویز می توانند دو کشور شدید باشند. ایلینویز می تواند تا 28.400 شغل از دست بدهد ، در حالی که 26000 شغل در ایندیانا در معرض خطر هستند.

برآوردها شامل مشاغل موجود در صنعت فولاد و همچنین مشاغل مورد حمایت این بخش و دستمزد کارگران ذوب آهن است.

ترنس استوارت ، شریک مدیریت Stewart و Stewart گفت: "ظرفیت اضافی که صنعت فولاد را گرفتار می کند ، نتیجه حمایت گسترده دولت از صنعت فولاد در سایر کشورها است." "نیمی از شرکتهای برتر فولاد جهان متعلق به دولت هستند. این شرکت ها ظرفیت خود را افزایش داده و نسبت به نیاز بازار ، فولاد بیشتری تولید می کنند. بازار فولاد ایالات متحده هدف شماره یک برای بارگذاری بیش از حد عرضه است."

کارگران فولاد برای خواستار اقدام فدرال در برابر واردات ارزان قیمت ، تجمع هایی را در سراسر کشور - از جمله در ایلینویز ، اوهایو و تگزاس - برگزار کرده اند. یک تظاهرات Save Our Steel Steel در دوشنبه در فلورفیلد ایالات متحده آمریکا و کارخانه های توبولار در آلاباما برگزار شد.

گروه های دو طرفه از 56 سناتور و 153 نماینده کنگره نامه هایی به وزارت بازرگانی ایالات متحده ارسال کرده اند و از آن خواسته اند تا واردات لوله و لوله از کره جنوبی را اعمال کند. آژانس فدرال در ماه فوریه تصمیم گرفت سطح تعرفه ها را برای جلوگیری از پرتاب لوله های فولادی کره جنوبی تراز نکند و تا 10 ژوئیه به تصمیم نهایی می رسد.

به طور کلی ، واردات فولاد در سال گذشته به 32 میلیون تن افزایش یافته است که از 28.5 میلیون در سال 2011 است. اما این افزایش نتیجه تقاضای بازار نیست.

نیمی از 46 فولاد ساز برتر جهان متعلق به دولت است و این شرکت ها 38 درصد از تولید فولاد در سراسر جهان را به خود اختصاص می دهند. آنها معافیت مالیاتی ، کمک های مالی ، بدهی های قابل بخشش و وام های یارانه ای دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد فولاد را زیر نرخ بازار ، اغلب در ایالات متحده ، بفروشند.

فولادسازان خارجی ، به ویژه در آسیا ، بدون داشتن هیچ دلیل منطقی اقتصادی مبنی بر فروش یا تقاضای مورد انتظار ، ظرفیت خود را افزایش داده اند. ظرفیت جهانی جهانی یا تفاوت بین میزان فولاد تولید شده توسط کارخانه های موجود و میزان تولید شده در سال گذشته از 228 میلیون تن در سال 2000 به 517 میلیون تن در سال گذشته رسیده است.

شرکتهای خارجی یارانه ای تولید شده بیشتر از مقدار مورد نیاز خود را به فولاد می رسانند و آنچه را که نمی توانند در ایالات متحده بفروشند با قیمتهای زیر بازار بارگیری نمی کنند. میانگین واحد واردات از سال 2011 تاکنون 259 دلار در هر تن یا 23.1 درصد کاهش یافته است. سازندگان فولاد ایالات متحده مجبور شده اند قیمت ها را کاهش دهند و به سودآوری آنها آسیب برساند.

محموله ها در سال گذشته از 95.9 میلیون تن به 95.4 میلیون تن کاهش یافت ، اما از زمانی که سازندگان فولاد ایالات متحده مجبور شدند محصولات خود را با قیمت کمتر بفروشند ، از 52 میلیارد دلار به 49.4 میلیارد دلار کاهش یافت. درآمد کاهش یافته در حال حاضر عوارضی را به همراه داشته است ، و این باعث شده است فولاد آمریکا به کارخانه های لوله های بیکاری در پنسیلوانیا و تگزاس منجر شود.

تعطیلی نامشخص 260 نفر را از کار خارج کرد.

رابرت اسکات ، مدیر تحقیقات و تحقیقات سیاست های تولید برای مؤسسه سیاست اقتصادی گفت: "صنعت فولاد برای اقتصاد ایالات متحده بسیار مهم است." "این مستقیماً از نیم میلیون شغل پشتیبانی می کند ، و این مشاغل در معرض خطر قریب الوقوع هستند. افزایش واردات منجر به کاهش شدید درآمد در صنعت فولاد ، اخراج هزاران کارگر و کاهش حقوق برای بسیاری دیگر شد."
rm Oreteam گفت.
 
وی افزود: با وجود روپیه ای که 65 مارک در برابر دلار را لمس می کند ، تأثیر افزایش واردات بر روی CAD کشور محدود خواهد بود ، به دلیل ضعیف شدن قیمت زغال سنگ که ناشی از کسری در بازار بورس است. وی گفت ، CAD هند از واردات نفت خام سنگین است ، زیرا ذغال سنگ کمتر از دو درصد از ارزش کل واردات را تشکیل می دهد.
 
تجزیه و تحلیل استاندارد استاندارد تجارت نشان می دهد که افزایش واردات منجر به خروج ارز خارجی در حدود 4/4 میلیارد دلار شده است ، که 13.5 درصد افزایش در برابر 3.7 میلیارد دلار در چهار ماه نخست سال مالی گذشته است.
 
این درحالی است که تقریباً در مدت مشابه 13 درصد کاهش قیمت جهانی را تجربه کرده است. سود کاهش قیمت با کاهش ارزش روپیه جبران شد.
 
این تجزیه و تحلیل بر اساس میانگین قیمت آزاد در هیئت مدیره 73 دلار در هر تن (5،800 کیلوکالری کیلویی کشور اندونزی با منشأ شرقی Kalimantan در بندر Vizag فرود آمده است) بین آوریل و ژوئیه این سال مالی ، در مقایسه با قیمت متوسط ​​84 دلار در هر تن در سال گذشته.
 
ذغال سنگ اندونزی بخش عمده ای از واردات زغال سنگ حرارتی هند سالانه حدود 110 تن است. 27 تن دیگر از ذغال سنگ کک فولاد سازنده لاستیک وارد می شود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۰:۰۰ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.