قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

تولید میلگرد رو به افزایش است

ArcelorMittal: "در مورد ایلوا سابق مقایسه ادامه می یابد". Gualtieri خوش بین است
رهبران این گروه از "ملاقات سازنده" با دولت سخن می گویند و اطمینان می دهند: "تولید مطابق سطح عادی در حال پیشرفت است". وزیر اقتصاد: "احیای احتمالی"

سابق ایلوا ، کونته: ما عدم پذیرش را قبول نمی کنیم تولید میلگرد ، میتال به وضوح صحبت می کند
2 'از خواندن

مقایسه داستان ایلوا سابق ادامه دارد. پس از جلسه روز جمعه بین دولت و مدیریت عالی گروه ArcelorMittal ، هر دو طرف سیگنال های خوش بینانه ای دادند. اظهار نظر درباره این نشست چهار ساعته ، چند ملیتی فولادی بود که از رویارویی "سازنده" سخن می گفت. در عصر روز گذشته ، همچنین روبرتو گوالتییری ، وزیر اقتصاد ، که در دیدار با نخست تولید میلگرد  وزیر جوزپه کونته و وزیر توسعه اقتصادی استفانو پاتوانلی حضور داشت ، تأیید کرد:
"شرایط ایجاد شده است و اوضاع به مسیرهای مثبتی برگشته است."

شرکت: تولید در دنده معمولی
"این گفتگوها با هدف دستیابی به توافق برای تولید پایدار فولاد در تارانتو در اسرع وقت ادامه خواهد یافت". بعد از ظهر ، منابع نزدیک به غول استیل پیام های اطمینان بخش در مورد وضعیت عملیاتی شرکت Taranto را پخش کردند: «سفارشات مشتری در هفته منتهی به رضایت بخش ، تولید مطابق با یک سطح عادی از کارخانه و مواد  تولید میلگرد اولیه در حال انجام است. طبق برنامه های تهیه شده معمولی سفارش داده شده اند ". درمورد پرداختها ، تأیید شده است که "کارگروه اختصاص داده شده به چک های حسابداری در کار است ، همانطور که در 19 نوامبر به اتحادیه ها و به Confindustria Taranto ابلاغ شد ، 60٪ از فاکتورهای تأخیر شرکت ArcelorMittal را در مدت دو هفته و پس از آن تا دوشنبه بپردازید. 2 دسامبر ».

Gualtieri: احیای احتمالی
به گفته وزیر اقتصاد ، روبرتو گوالتی ، امور تارانتو "با احیای ایلوا با یک برنامه سرمایه گذاری که می تواند یک چشم انداز توسعه صنعتی و توانبخشی محیط زیست را به وجود آورد ، با موفقیت و در نتیجه توسعه و محیط زیست به پایان می رسد. شرایط ایجاد شده است و اوضاع به مسیرهای مثبتی برگشته است. " و وی افزود ، با شرکت در Festa del Foglio در فلورانس ، "این یک سرمایه بزرگ استراتژیک کشور است که باید دوباره راه اندازی شود".

اتحادیه های کارگری: ayinda به تعهدات احترام می گذارد

اما اتحادیه ها نگران سرنوشت تولید میلگرد بزرگترین کارخانه فولاد اروپا هستند. آنها می خواهند از تعهدات منعقد شده در توافق نامه سپتامبر 2018 شروع کنند و هیچگونه ساختاری اضافی در این زمینه وجود ندارد. یک موقعیت مشترک به همراه درخواست احضار توسط دولت به همراه این ملک ، زیرا - تأکید می کند که "سیسیل" - مذاکره "لزوماً باید اتحادیه را شامل شود". لوئیجی سابر ، معاون دبیرکل CISL ، توضیح می دهد: "ما راه حل های گرفته شده در اتاق های بسته به دور از مسیری که در 6 سپتامبر 2018 ساخته ایم را نمی پذیریم و به همین دلیل ما درخواست را به دولت تجدید می کنیم تا ما را در حضور املاک تشکیل دهد."

برای CGIL ، احترام گذاشتن به توافق نامه ای که "سرمایه گذاری را فراهم می کند و اینکه تا سال 2023 کارخانه هایی با فناوری پیشرفته ایجاد شود ، برای تولید 6 و سپس 8 میلیون تن اول ، بدون اضافی" ایجاد می شود. دبیرکل تولید میلگرد مائوریزیو لاندینی گفت که "او آماده استدلال است ، اما اگر کسی فکر کند که می تواند با تغییر برنامه کاری و توافق نامه ها برگردد ، برای من کار نخواهد کرد." اویلم همچنین می خواهد توافق نامه امضا شده را از سرگرفته و مجدداً در مذاکرات شرکت کند.
کارخانه آزاد: تور با راهنمای داخل کارخانه فولاد ، فرودگاه ، بافندگی
آیا گردشگری صنعتی می تواند صدای کسب و کار برای شرکت ها باشد؟ مطمئناً این نشان دهنده علاقه یک جامعه در حال گسترش است. آمار ابتکار کارخانه آزاد در روز یکشنبه 24 نوامبر شاهد این واقعیت است: 50 کارخانه درهای خود را باز می کنند. اما بسیاری از آنها در حال حاضر فروخته شده اند
Nuova Ilva ، آینده در دو مرحله (به سمت پایین آمدن)
منطقه گرم گیاه Taranto می تواند به تدریج و با زمان هایی که قطعاً کوتاه نیستند ، کاهش یابد
چهار ساعت اجلاس سران در Palazzo Chigi ، قبل از روزهای مذاکره قبل از شروع در سطح قانونی ، آینده ای را در دو مرحله برای کارخانه فولاد ایتالیا تشریح می کند. فوریت آتش بس قضایی ، که امکان کار برای تعریف مجدد طرح صنعتی را فراهم می کند (ممکن است هفته ها طول بکشد) ، نمی تواند آنچه را که تولید میلگرد احتمالاً پیمان واقعی بین دولت و شرکت است ، پنهان کند: در مدت زمان کوتاه تضمین کننده استمرار تولید و سطح اشتغال بیشتر است. پایدارتر (اگرچه توسط شبکه های تأمین اجتماعی پشتیبانی می شود) و سپس رفتن در میان مدت و درازمدت به سمت کاهش ایلوا اما از نظر تأثیر زیست محیطی و اجتماعی بر قلمرو پایدارتر است. یک ایلوا کمتر آسیب زا نیز از دیدگاه سیاسی.

این به نوعی یک خط صریح است که از قبل در مصاحبه وزیر توسعه اقتصادی تولید میلگرد استفانو پاتوآنلی در سنگ معدن 24 در 17 نوامبر وجود دارد: «Ne


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۸:۱۲ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.