قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

در صورت بالا رفتن نرخ حق امتیاز ، کارگران معدن قیمت سنگ آهن را بالا می برند

در صورت بالا رفتن نرخ حق امتیاز ، کارگران معدن قیمت سنگ آهن را بالا می برند

پس از صحبت های وزیر امور خارجه آرون جیتلی در مورد افزایش نرخ حق امتیاز برای مواد معدنی اصلی ، بخش معدن سنگ آهن از ترس افزایش قیمت سنگ معدن خبر دارد. در حال حاضر ، حق امتیاز این حق امتیاز در 10 درصد از ارزش مواد معدنی و آخرین بار در آگوست 2009 افزایش یافته است.
 
احتمالاً نرخ حق امتیاز تا قبل از سه ماه اکتبر افزایش می یابد ، زیرا دولت های ایالتی برای افزایش پیگرد جدی قدم گذاشته اند. به طور کلی ، نرخ حق امتیاز در هر سه سال تجدید نظر می شود. با این حال ، از اوت 2013 اصلاح نشده است ، زیرا دولت قبلی UPA با توجه به انتخابات عمومی آن را به تعویق انداخت.
 
"ما نمی توانیم با هیچ گونه افزایش در نرخ حق امتیاز مخالف باشیم ، زیرا در قانون معدن کاری پیش بینی شده است. با این حال ، ما چاره ای جز افزایش نرخ پایه سنگ آهن نخواهیم داشت زیرا هزینه تولید در این کشور بالا رفته است. سالهای اخیر. صنعت معدن که در اکثر ایالت ها دچار بحران شده است ، بار مصرف کنندگان را به دوش خواهد کشید. "RK Sharma دبیر کل فدراسیون صنایع معدنی هند (FIMI) گفت.
 
دولت های ایالتی منافع فوری هستند ، زیرا مواد معدنی تحت نظر دولت ها قرار دارند. ایالت ها خواستار افزایش 15 درصدی نرخ ها شده اند. این بدان معنی است که درآمدهای حق امتیاز آنها 50 درصد افزایش می یابد. اگرچه درآمدهای حقوقی حقوقی ایالات متحده در دسترس نیست ، اما تخمین زده می شود که دولت های ایالتی در سال های 14-13 2013 کمی بیش از 3،000 روپیه درآمد کسب کرده اند - کاهش 10 درصدی نسبت به سال قبل از آن که تولید سنگ آهن به دلیل ممنوعیت کاهش یافته است. در ایالات مختلف ارزش تولید واقعی سنگ آهن در حدود 30 هزار و 397 روپیه ، که 10.3 درصد نسبت به سال گذشته افت کرده است ، در زمان ایستادن در کرانه های 30.877 روپیه بود. در کارناتاکا ، بخش معدن در حال حاضر بیشترین مالیات را به خود اختصاص می دهد و افزایش نرخ حق امتیاز بیشتر به صنعت آسیب می رساند. اگر حق امتیاز تا 15 درصد افزایش یابد ، کارناتاکا می تواند درآمد حق امتیاز خود را به حدود 900 کرانه روپیه افزایش دهد. این محصول کرایه 609 روپیه از 28 میلیون تن در سال 2013-14.
 
"افزایش نرخ 10 تا 15 درصد (اگر این اتفاق بیفتد) مورد پسند صنعت نخواهد بود. اما از طرف دیگر ، این افزایش تأثیر زیادی بر بخش شرقی ندارد ، که دارای درجه های متوسط ​​تا بالا است. این نمرات به آسانی در بازار جذب می شوند و یا می توانند صادر شوند و این امکان را برای کارگران فراهم می کند تا فضای پرداخت حق الزحمه اضافی (در صورت افزایش) را ایجاد کنند. "
 
از طرف دیگر ، درجه های پایین تر مشکل بزرگی خواهند داشت ، زیرا تقاضای آنها پایین است و قیمت فروش آنها نیز پایین است. بنابراین ، افزایش قیمت حق امتیاز بر تولیدکنندگان سنگ آهن کم درجه تأثیر خواهد گذاشت. وی گفت که گوا تحت تأثیر قرار می گیرد ، زیرا آنها مجبورند مالیات ها و عوارض متعددی به غیر از حق امتیاز ، پس از اجرای حراج های الکترونیکی پرداخت کنند.
 
"در ادیشا ، حق امتیاز حق الزحمه - که در حال حاضر با پرداخت جریمه پرداخت می شود - جریمه هایی با هزینه 1500 روپیه 150 دلار است (10 درصد هزینه آن حق امتیاز حق بیمه است.) با حق امتیاز جدید در 15 درصد ، آنها می توانند به ازای هر تن 225 روپیه شوند و این به صدمه ای برای معدنچیان نمی رسد. آنها اخیراً در ماه مه قیمت خود را افزایش داده اند و حتی اگر حق امتیاز افزایش یافته باشد ، در هیچ لحظه نباید دوباره قیمت های خود را افزایش دهند. "
 
پس از ممنوعیت در معادن ادیشا ، قیمت ها از 1800 روپیه برای 63 درصد آهن به 2،400-2،500 روپیه در هر تن افزایش یافته است. در صورت بالا رفتن نرخ حق امتیاز ، کارگران معدن در آنجا ممکن است رشد کمی داشته باشند. از 8 کشور دیگر برای تعیین تعرفه های فولاد از کره جنوبی استفاده می شود
14 ژوئیه 2014 واردات فلز فولاد ، ایالات متحده. صنعت فولاد
دولت آمریکا در صدد تعرفه کافی مجازات بر صدها میلیون دلار از محصولات فولادی وارداتی از کره جنوبی و هشت کشور دیگر بود ، تصمیمی بسیار پیش بینی شده که یکی از بزرگترین موارد ضد دامپینگ در حافظه اخیر باشد ...

واردات فولاد از این 9 کشور ممکن است تا 118٪ با تعرفه مواجه شود ، اما سهم شیر در این مورد - از کره جنوبی - برای مالیات های با وظایف بسیار کوچکتر از 10٪ تا 16٪ هدف قرار گرفت.

در کوتاه مدت ، در صورت نهایی شدن این تعرفه ها ، انتظار می رود واردات فولاد را مهار کند و قیمت های برخی کالاهای فولادی را در ایالات متحده بالا ببرد ، که این امر ممکن است توسط مشاغل و مصرف کنندگان آمریکایی احساس شود.

این تعرفه ها همچنین ممکن است به بازگرداندن چند صد کارخانه کارخانه فولاد به دلیل فشار واردات کمک کند و احتمالاً سازندگان داخلی فولاد را به شکایت بیشتر ادعاهای مربوط به قیمت گذاری ناعادلانه در برابر باربری های خارجی تحریک می کند.

تحلیلگران گفتند ، اما هرگونه تسکین برای تولید کنندگان داخلی فولاد کوتاه مدت خواهد بود.

"ما این رونق انرژی داریم ، باید انواع پول بدست آوریم." - کلیف توبی ، معدنچی نسل سوم در شمال آهنین مینسوتای شمال شرقی

زمینه ساز تهدید جدید برای صنعت فولاد ایالات متحده ، چالش های اساسی در یک اقتصاد جهانی با تطبیق سطح جهانی فولاد ، تقاضای کاهنده چین و عدم قطعیت رونق گازهای سنگین آمریکا است.

انقلاب انرژی این کشور قرار بود به لطف دستورات افزایش یافته از طرف خیرخواهانه برای تجارت داخلی فولاد و کارگران دیرینه آن ، خدادادی باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۴:۴۵ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.