قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

سنگ آهن چینی با حداقل 6 هفته مواجه شده است

سنگ آهن چینی با حداقل 6 هفته مواجه شده است
04 آگوست 2014 سنگ آهن فولاد  وزن لوله داربست ، سنگ آهن چینی ، سهام سنگ آهن ، بنادر چینی
معاملات آتی سنگ آهن چینی در روز جمعه به پایین ترین سطح خود در شش هفته سقوط کرد ، تحت فشار انتظارات انتظار می رود که عرضه همچنان بالا باشد در حالی که تقاضا برای فولاد در بزرگترین مصرف کننده جهان به سختی در نیمه اول سال رشد کرد. اتحادیه آهن و فولاد چین (CISA) اعلام کرد که تقاضای ظاهری فولاد چین با 0.4٪ افزایش به 376 میلیون تن در ژانویه تا ژوئن رسید. انجمن گفت ، موجودی هایی که توسط کارخانه های بزرگ فولاد در ماه ژوئن برگزار  وزن لوله داربست می شود پس از کاهش سه ماهه افزایش یافته است ، با اشاره به مصرف کند.

سنگ آهن برای تحویل ماه ژانویه در بورس کالای دالیان یک جلسه کم 670 یوان (108.45 دلار) در هر تن را لمس کرد ، که ضعیف ترین آن از 20 ژوئن است. 0.9 درصد در 672 یوان بسته شد. معامله گران ترین معاملات میلادی ژانویه در بورس معاملات آتی شانگهای با 0.2 درصد کاهش به 3،067 یوان در هر تن رسید.

سرمایه گذاران پس از انجام اقدامات تحریک آمیز ، شواهد بیشتری از قدرت در اقتصاد چین پیدا نکردند. دو نظرسنجی نشان داد که کارخانه های چین حداقل در تاریخ 1/1/2 سال رشد بزرگترین رشد خود را در ماه ژوئیه با افزایش سفارشات جدید به اوج های چند ماهه نشان دادند. چین حدود دو سوم سنگ آهن دنیا را خریداری می کند و تولید مواد اولیه فولادسازی امسال از تقاضا فراتر رفته است. براساس گزارش CISA ، میزان سنگ آهن در چین از تقاضای 52 میلیون تن در نیمه اول سال 2014 پیشی گرفته است.

طبق شاخص کامپایلر داده های فولادی که گفته است آسیاب های آسیایی از بازار عقب نشینی می کنند ، سنگ آهن معادل 62 درصد درجه برای تحویل فوری به چین از 0.3 درصد به 95.60 دلار در وزن لوله داربست هر تن کاهش یافت. قیمت دوم در ماه جولای 1.9 درصد افزایش یافته است ، دومین افزایش مستقیم ماهانه آن.

قیمت کالایی که بیشترین درآمد برای معدنچیان جهانی واله و ریو تینتو است از 21 ماهه پایین 89 دلار رسیده در ژوئن بهبود یافته است ، اما از زمان سقوط در زیر سطح این سطح در اواسط ماه مه تلاش کرده است تا 100 دلار بازگردد. یک بازرگان سنگ آهن مستقر در شانگهای با بیان این که او در ماه ژوئیه تنها دو محموله داد و ستد کرده است ، گفت: "تجارت واقعاً تنگ است و ما به سختی در حال حاشیه هستیم." معدنچی برتر واله انتظار دارد که تقاضای چینی ها برای سنگ آهن وزن لوله داربست در نیمه دوم سال افزایش یابد ، اما رئیس این شرکت تجارت سنگ آهن خوزه کارلوس مارتینز گفت این شرکت کمتر روی قیمت تمرکز می کند و بیشتر به ظرفیت خود برای تحویل حجم و کاهش هزینه ها توجه خواهد کرد.

قیمت های ضعیف سنگ آهن تا حدود 43 درصد کاهش در سود خالص سه ماهه دوم واله حتی با افزایش معدن کاری به 79.45 میلیون تن افزایش داشت. ArcelorMittal ، بزرگترین سازنده فولاد جهان ، امسال با کاهش قیمت سنگ آهن به سود تجارت معدن خود ، پیش بینی درآمد خود را کاهش داد. این فرضیه خود را برای قیمت سنگ آهن از 120 دلار در گذشته به 105 دلار در هر تن تنظیم کرد. تحلیلگران استرالیا و نیوزیلند در وزن لوله داربست یادداشتی گفتند: "خرید بهره همچنان کاملاً ناپسند است زیرا کارخانه ها انتظار دارند که استرالیا در آگوست با وجود کاهش حاشیه ای در سهام بندر در ماه ژوئیه ، فراوان باشد."

"با بیش از 110 میلیون تن سهام در بنادر چین ، صعودی انتظار می رود در کوتاه مدت باقی بماند." ANZ پیش بینی قیمت خود را برای سنگ آهن در سال جاری و به ترتیب 5 درصد به 104 دلار و 101 دلار کاهش داد وزن لوله داربست و با اشاره به افزایش سریعتر از حد انتظار عرضه از استرالیا. سنگ آهن را در سال 2016 با 95 دلار مشاهده می کند ، 3 درصد کمتر از تخمین قبلی. موجودی سنگ آهن وارداتی که در بنادر چین قرار دارد در 25 ژوئیه از 113.60 میلیون تن در هفته گذشته به 111.95 میلیون تن کاهش یافته است ، براساس داده های گردآوری شده توسط SteelHome ، که سهام موجود در 44 بندر را دنبال می کند. نیپون استیل به دنبال دارایی برای رشد در خارج از ژاپن ، شیندو است. می گوید
04 آگوست 2014 Steel Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp.، ArcelorMittal، ThyssenKrupp،
Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp. (5401) ، دومین سازنده فولاد جهان ، به دنبال وزن لوله داربست اضافه کردن دارایی در بازارهای خارج از ژاپن است تا از رشد تقاضای فلزی که قوی تر از بازار داخلی آن است ، استفاده کند.

رئیس جمهور کوزی شیندو روز گذشته در مصاحبه ای گفت: نیپون استیل در ماه نوامبر با ArcelorMittal همکاری کرد تا یک کارخانه فولاد را در ایالات متحده از ThyssenKrupp AG به دست آورد و به دنبال افزایش تورم در خارج از کشور است. وی گفت صنعت فولاد جهانی می شود.

شیندو در سائوپائولو در حاشیه سمینار تجاری بین شرکت های برزیلی و ژاپنی گفت: "افزایش دارایی در بازارهای برون مرزی به جای ژاپن مهم است." "ما باید افزایش تقاضای فولاد وزن لوله داربست در بازارهای خارج از کشور را دنبال کنیم."

این تولید کننده مستقر در توکیو ، که با ادغام شرکت Nippon Steel Corp. و Sumitomo Metal Industries Ltd. در اکتبر 2012 تشکیل شد ، هفته گذشته اعلام کرد که سود در سه ماه ژوئن 24 درصد کاهش یافت زیرا واردات فولاد از چین فشار بر قیمت ها گذاشت.

برزیل ، بزرگترین تولید کننده فلز مورد استفاده در کشتی ها ، اتومبیل ها و ساختمان ها ، "منطقه مهمی" برای نیپون استیل است ، و عملیات در Usinas Siderurgicas de Minas Gerais SA (USIM5) ، یک وزن لوله داربست سازنده فولاد برزیل که شرکت نیپون را تحت کنترل خود دارد. شیندو گفت: "گرانبها".

وی گفت: "ما اکنون در هر نقطه از جهان در حال جهانی شدن هستیم."

شیندو ، رئیس شرکت تویوتا موتور


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۷:۱۷ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

در صورت بالا رفتن نرخ حق امتیاز ، کارگران معدن قیمت سنگ آهن را بالا می برند

در صورت بالا رفتن نرخ حق امتیاز ، کارگران معدن قیمت سنگ آهن را بالا می برند

پس از صحبت های وزیر امور خارجه آرون جیتلی در مورد افزایش نرخ حق امتیاز برای مواد معدنی اصلی ، بخش معدن سنگ آهن از ترس افزایش قیمت سنگ معدن خبر دارد. در حال حاضر ، حق امتیاز این حق امتیاز در 10 درصد از ارزش مواد معدنی و آخرین بار در آگوست 2009 افزایش یافته است.
 
احتمالاً نرخ حق امتیاز تا قبل از سه ماه اکتبر افزایش می یابد ، زیرا دولت های ایالتی برای افزایش پیگرد جدی قدم گذاشته اند. به طور کلی ، نرخ حق امتیاز در هر سه سال تجدید نظر می شود. با این حال ، از اوت 2013 اصلاح نشده است ، زیرا دولت قبلی UPA با توجه به انتخابات عمومی آن را به تعویق انداخت.
 
"ما نمی توانیم با هیچ گونه افزایش در نرخ حق امتیاز مخالف باشیم ، زیرا در قانون معدن کاری پیش بینی شده است. با این حال ، ما چاره ای جز افزایش نرخ پایه سنگ آهن نخواهیم داشت زیرا هزینه تولید در این کشور بالا رفته است. سالهای اخیر. صنعت معدن که در اکثر ایالت ها دچار بحران شده است ، بار مصرف کنندگان را به دوش خواهد کشید. "RK Sharma دبیر کل فدراسیون صنایع معدنی هند (FIMI) گفت.
 
دولت های ایالتی منافع فوری هستند ، زیرا مواد معدنی تحت نظر دولت ها قرار دارند. ایالت ها خواستار افزایش 15 درصدی نرخ ها شده اند. این بدان معنی است که درآمدهای حق امتیاز آنها 50 درصد افزایش می یابد. اگرچه درآمدهای حقوقی حقوقی ایالات متحده در دسترس نیست ، اما تخمین زده می شود که دولت های ایالتی در سال های 14-13 2013 کمی بیش از 3،000 روپیه درآمد کسب کرده اند - کاهش 10 درصدی نسبت به سال قبل از آن که تولید سنگ آهن به دلیل ممنوعیت کاهش یافته است. در ایالات مختلف ارزش تولید واقعی سنگ آهن در حدود 30 هزار و 397 روپیه ، که 10.3 درصد نسبت به سال گذشته افت کرده است ، در زمان ایستادن در کرانه های 30.877 روپیه بود. در کارناتاکا ، بخش معدن در حال حاضر بیشترین مالیات را به خود اختصاص می دهد و افزایش نرخ حق امتیاز بیشتر به صنعت آسیب می رساند. اگر حق امتیاز تا 15 درصد افزایش یابد ، کارناتاکا می تواند درآمد حق امتیاز خود را به حدود 900 کرانه روپیه افزایش دهد. این محصول کرایه 609 روپیه از 28 میلیون تن در سال 2013-14.
 
"افزایش نرخ 10 تا 15 درصد (اگر این اتفاق بیفتد) مورد پسند صنعت نخواهد بود. اما از طرف دیگر ، این افزایش تأثیر زیادی بر بخش شرقی ندارد ، که دارای درجه های متوسط ​​تا بالا است. این نمرات به آسانی در بازار جذب می شوند و یا می توانند صادر شوند و این امکان را برای کارگران فراهم می کند تا فضای پرداخت حق الزحمه اضافی (در صورت افزایش) را ایجاد کنند. "
 
از طرف دیگر ، درجه های پایین تر مشکل بزرگی خواهند داشت ، زیرا تقاضای آنها پایین است و قیمت فروش آنها نیز پایین است. بنابراین ، افزایش قیمت حق امتیاز بر تولیدکنندگان سنگ آهن کم درجه تأثیر خواهد گذاشت. وی گفت که گوا تحت تأثیر قرار می گیرد ، زیرا آنها مجبورند مالیات ها و عوارض متعددی به غیر از حق امتیاز ، پس از اجرای حراج های الکترونیکی پرداخت کنند.
 
"در ادیشا ، حق امتیاز حق الزحمه - که در حال حاضر با پرداخت جریمه پرداخت می شود - جریمه هایی با هزینه 1500 روپیه 150 دلار است (10 درصد هزینه آن حق امتیاز حق بیمه است.) با حق امتیاز جدید در 15 درصد ، آنها می توانند به ازای هر تن 225 روپیه شوند و این به صدمه ای برای معدنچیان نمی رسد. آنها اخیراً در ماه مه قیمت خود را افزایش داده اند و حتی اگر حق امتیاز افزایش یافته باشد ، در هیچ لحظه نباید دوباره قیمت های خود را افزایش دهند. "
 
پس از ممنوعیت در معادن ادیشا ، قیمت ها از 1800 روپیه برای 63 درصد آهن به 2،400-2،500 روپیه در هر تن افزایش یافته است. در صورت بالا رفتن نرخ حق امتیاز ، کارگران معدن در آنجا ممکن است رشد کمی داشته باشند. از 8 کشور دیگر برای تعیین تعرفه های فولاد از کره جنوبی استفاده می شود
14 ژوئیه 2014 واردات فلز فولاد ، ایالات متحده. صنعت فولاد
دولت آمریکا در صدد تعرفه کافی مجازات بر صدها میلیون دلار از محصولات فولادی وارداتی از کره جنوبی و هشت کشور دیگر بود ، تصمیمی بسیار پیش بینی شده که یکی از بزرگترین موارد ضد دامپینگ در حافظه اخیر باشد ...

واردات فولاد از این 9 کشور ممکن است تا 118٪ با تعرفه مواجه شود ، اما سهم شیر در این مورد - از کره جنوبی - برای مالیات های با وظایف بسیار کوچکتر از 10٪ تا 16٪ هدف قرار گرفت.

در کوتاه مدت ، در صورت نهایی شدن این تعرفه ها ، انتظار می رود واردات فولاد را مهار کند و قیمت های برخی کالاهای فولادی را در ایالات متحده بالا ببرد ، که این امر ممکن است توسط مشاغل و مصرف کنندگان آمریکایی احساس شود.

این تعرفه ها همچنین ممکن است به بازگرداندن چند صد کارخانه کارخانه فولاد به دلیل فشار واردات کمک کند و احتمالاً سازندگان داخلی فولاد را به شکایت بیشتر ادعاهای مربوط به قیمت گذاری ناعادلانه در برابر باربری های خارجی تحریک می کند.

تحلیلگران گفتند ، اما هرگونه تسکین برای تولید کنندگان داخلی فولاد کوتاه مدت خواهد بود.

"ما این رونق انرژی داریم ، باید انواع پول بدست آوریم." - کلیف توبی ، معدنچی نسل سوم در شمال آهنین مینسوتای شمال شرقی

زمینه ساز تهدید جدید برای صنعت فولاد ایالات متحده ، چالش های اساسی در یک اقتصاد جهانی با تطبیق سطح جهانی فولاد ، تقاضای کاهنده چین و عدم قطعیت رونق گازهای سنگین آمریکا است.

انقلاب انرژی این کشور قرار بود به لطف دستورات افزایش یافته از طرف خیرخواهانه برای تجارت داخلی فولاد و کارگران دیرینه آن ، خدادادی باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۴:۴۵ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

مطالعه: دامپینگ فولاد نیم میلیون شغل را در معرض خطر قرار می دهد

مطالعه: دامپینگ فولاد نیم میلیون شغل را در معرض خطر قرار می دهد
17 ژوئن 2014 فولادسازان ، واردات و محموله های ما را به ما فولاد دهید
سازندگان فولاد ایالات متحده در طی 5 سال گذشته 3.6 میلیارد دلار از دست داده اند. آنها از واردات رقبای خارجی تحت کنترل وامداری دولتی که به شدت یارانه می گیرند دچار تردید می شوند و نیازی به نگرانی در مورد بازگشت سود ندارند.

یک مطالعه جدید توسط موسسه سیاست اقتصادی و دفاتر حقوقی استوارت و استوارت نشان داد صنعت فولاد ایالات متحده "بیش از یک دهه با بدترین بحران واردات روبرو است" و دامپینگ فولاد 583.600 شغل در سراسر کشور را تهدید می کند. اگر سیل واردات منجر به سوزاندن گیاهان بیشتر شود ، ایندیانا و ایلینویز می توانند دو کشور شدید باشند. ایلینویز می تواند تا 28.400 شغل از دست بدهد ، در حالی که 26000 شغل در ایندیانا در معرض خطر هستند.

برآوردها شامل مشاغل موجود در صنعت فولاد و همچنین مشاغل مورد حمایت این بخش و دستمزد کارگران ذوب آهن است.

ترنس استوارت ، شریک مدیریت Stewart و Stewart گفت: "ظرفیت اضافی که صنعت فولاد را گرفتار می کند ، نتیجه حمایت گسترده دولت از صنعت فولاد در سایر کشورها است." "نیمی از شرکتهای برتر فولاد جهان متعلق به دولت هستند. این شرکت ها ظرفیت خود را افزایش داده و نسبت به نیاز بازار ، فولاد بیشتری تولید می کنند. بازار فولاد ایالات متحده هدف شماره یک برای بارگذاری بیش از حد عرضه است."

کارگران فولاد برای خواستار اقدام فدرال در برابر واردات ارزان قیمت ، تجمع هایی را در سراسر کشور - از جمله در ایلینویز ، اوهایو و تگزاس - برگزار کرده اند. یک تظاهرات Save Our Steel Steel در دوشنبه در فلورفیلد ایالات متحده آمریکا و کارخانه های توبولار در آلاباما برگزار شد.

گروه های دو طرفه از 56 سناتور و 153 نماینده کنگره نامه هایی به وزارت بازرگانی ایالات متحده ارسال کرده اند و از آن خواسته اند تا واردات لوله و لوله از کره جنوبی را اعمال کند. آژانس فدرال در ماه فوریه تصمیم گرفت سطح تعرفه ها را برای جلوگیری از پرتاب لوله های فولادی کره جنوبی تراز نکند و تا 10 ژوئیه به تصمیم نهایی می رسد.

به طور کلی ، واردات فولاد در سال گذشته به 32 میلیون تن افزایش یافته است که از 28.5 میلیون در سال 2011 است. اما این افزایش نتیجه تقاضای بازار نیست.

نیمی از 46 فولاد ساز برتر جهان متعلق به دولت است و این شرکت ها 38 درصد از تولید فولاد در سراسر جهان را به خود اختصاص می دهند. آنها معافیت مالیاتی ، کمک های مالی ، بدهی های قابل بخشش و وام های یارانه ای دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد فولاد را زیر نرخ بازار ، اغلب در ایالات متحده ، بفروشند.

فولادسازان خارجی ، به ویژه در آسیا ، بدون داشتن هیچ دلیل منطقی اقتصادی مبنی بر فروش یا تقاضای مورد انتظار ، ظرفیت خود را افزایش داده اند. ظرفیت جهانی جهانی یا تفاوت بین میزان فولاد تولید شده توسط کارخانه های موجود و میزان تولید شده در سال گذشته از 228 میلیون تن در سال 2000 به 517 میلیون تن در سال گذشته رسیده است.

شرکتهای خارجی یارانه ای تولید شده بیشتر از مقدار مورد نیاز خود را به فولاد می رسانند و آنچه را که نمی توانند در ایالات متحده بفروشند با قیمتهای زیر بازار بارگیری نمی کنند. میانگین واحد واردات از سال 2011 تاکنون 259 دلار در هر تن یا 23.1 درصد کاهش یافته است. سازندگان فولاد ایالات متحده مجبور شده اند قیمت ها را کاهش دهند و به سودآوری آنها آسیب برساند.

محموله ها در سال گذشته از 95.9 میلیون تن به 95.4 میلیون تن کاهش یافت ، اما از زمانی که سازندگان فولاد ایالات متحده مجبور شدند محصولات خود را با قیمت کمتر بفروشند ، از 52 میلیارد دلار به 49.4 میلیارد دلار کاهش یافت. درآمد کاهش یافته در حال حاضر عوارضی را به همراه داشته است ، و این باعث شده است فولاد آمریکا به کارخانه های لوله های بیکاری در پنسیلوانیا و تگزاس منجر شود.

تعطیلی نامشخص 260 نفر را از کار خارج کرد.

رابرت اسکات ، مدیر تحقیقات و تحقیقات سیاست های تولید برای مؤسسه سیاست اقتصادی گفت: "صنعت فولاد برای اقتصاد ایالات متحده بسیار مهم است." "این مستقیماً از نیم میلیون شغل پشتیبانی می کند ، و این مشاغل در معرض خطر قریب الوقوع هستند. افزایش واردات منجر به کاهش شدید درآمد در صنعت فولاد ، اخراج هزاران کارگر و کاهش حقوق برای بسیاری دیگر شد."
rm Oreteam گفت.
 
وی افزود: با وجود روپیه ای که 65 مارک در برابر دلار را لمس می کند ، تأثیر افزایش واردات بر روی CAD کشور محدود خواهد بود ، به دلیل ضعیف شدن قیمت زغال سنگ که ناشی از کسری در بازار بورس است. وی گفت ، CAD هند از واردات نفت خام سنگین است ، زیرا ذغال سنگ کمتر از دو درصد از ارزش کل واردات را تشکیل می دهد.
 
تجزیه و تحلیل استاندارد استاندارد تجارت نشان می دهد که افزایش واردات منجر به خروج ارز خارجی در حدود 4/4 میلیارد دلار شده است ، که 13.5 درصد افزایش در برابر 3.7 میلیارد دلار در چهار ماه نخست سال مالی گذشته است.
 
این درحالی است که تقریباً در مدت مشابه 13 درصد کاهش قیمت جهانی را تجربه کرده است. سود کاهش قیمت با کاهش ارزش روپیه جبران شد.
 
این تجزیه و تحلیل بر اساس میانگین قیمت آزاد در هیئت مدیره 73 دلار در هر تن (5،800 کیلوکالری کیلویی کشور اندونزی با منشأ شرقی Kalimantan در بندر Vizag فرود آمده است) بین آوریل و ژوئیه این سال مالی ، در مقایسه با قیمت متوسط ​​84 دلار در هر تن در سال گذشته.
 
ذغال سنگ اندونزی بخش عمده ای از واردات زغال سنگ حرارتی هند سالانه حدود 110 تن است. 27 تن دیگر از ذغال سنگ کک فولاد سازنده لاستیک وارد می شود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۰:۰۰ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

تولید میلگرد رو به افزایش است

ArcelorMittal: "در مورد ایلوا سابق مقایسه ادامه می یابد". Gualtieri خوش بین است
رهبران این گروه از "ملاقات سازنده" با دولت سخن می گویند و اطمینان می دهند: "تولید مطابق سطح عادی در حال پیشرفت است". وزیر اقتصاد: "احیای احتمالی"

سابق ایلوا ، کونته: ما عدم پذیرش را قبول نمی کنیم تولید میلگرد ، میتال به وضوح صحبت می کند
2 'از خواندن

مقایسه داستان ایلوا سابق ادامه دارد. پس از جلسه روز جمعه بین دولت و مدیریت عالی گروه ArcelorMittal ، هر دو طرف سیگنال های خوش بینانه ای دادند. اظهار نظر درباره این نشست چهار ساعته ، چند ملیتی فولادی بود که از رویارویی "سازنده" سخن می گفت. در عصر روز گذشته ، همچنین روبرتو گوالتییری ، وزیر اقتصاد ، که در دیدار با نخست تولید میلگرد  وزیر جوزپه کونته و وزیر توسعه اقتصادی استفانو پاتوانلی حضور داشت ، تأیید کرد:
"شرایط ایجاد شده است و اوضاع به مسیرهای مثبتی برگشته است."

شرکت: تولید در دنده معمولی
"این گفتگوها با هدف دستیابی به توافق برای تولید پایدار فولاد در تارانتو در اسرع وقت ادامه خواهد یافت". بعد از ظهر ، منابع نزدیک به غول استیل پیام های اطمینان بخش در مورد وضعیت عملیاتی شرکت Taranto را پخش کردند: «سفارشات مشتری در هفته منتهی به رضایت بخش ، تولید مطابق با یک سطح عادی از کارخانه و مواد  تولید میلگرد اولیه در حال انجام است. طبق برنامه های تهیه شده معمولی سفارش داده شده اند ". درمورد پرداختها ، تأیید شده است که "کارگروه اختصاص داده شده به چک های حسابداری در کار است ، همانطور که در 19 نوامبر به اتحادیه ها و به Confindustria Taranto ابلاغ شد ، 60٪ از فاکتورهای تأخیر شرکت ArcelorMittal را در مدت دو هفته و پس از آن تا دوشنبه بپردازید. 2 دسامبر ».

Gualtieri: احیای احتمالی
به گفته وزیر اقتصاد ، روبرتو گوالتی ، امور تارانتو "با احیای ایلوا با یک برنامه سرمایه گذاری که می تواند یک چشم انداز توسعه صنعتی و توانبخشی محیط زیست را به وجود آورد ، با موفقیت و در نتیجه توسعه و محیط زیست به پایان می رسد. شرایط ایجاد شده است و اوضاع به مسیرهای مثبتی برگشته است. " و وی افزود ، با شرکت در Festa del Foglio در فلورانس ، "این یک سرمایه بزرگ استراتژیک کشور است که باید دوباره راه اندازی شود".

اتحادیه های کارگری: ayinda به تعهدات احترام می گذارد

اما اتحادیه ها نگران سرنوشت تولید میلگرد بزرگترین کارخانه فولاد اروپا هستند. آنها می خواهند از تعهدات منعقد شده در توافق نامه سپتامبر 2018 شروع کنند و هیچگونه ساختاری اضافی در این زمینه وجود ندارد. یک موقعیت مشترک به همراه درخواست احضار توسط دولت به همراه این ملک ، زیرا - تأکید می کند که "سیسیل" - مذاکره "لزوماً باید اتحادیه را شامل شود". لوئیجی سابر ، معاون دبیرکل CISL ، توضیح می دهد: "ما راه حل های گرفته شده در اتاق های بسته به دور از مسیری که در 6 سپتامبر 2018 ساخته ایم را نمی پذیریم و به همین دلیل ما درخواست را به دولت تجدید می کنیم تا ما را در حضور املاک تشکیل دهد."

برای CGIL ، احترام گذاشتن به توافق نامه ای که "سرمایه گذاری را فراهم می کند و اینکه تا سال 2023 کارخانه هایی با فناوری پیشرفته ایجاد شود ، برای تولید 6 و سپس 8 میلیون تن اول ، بدون اضافی" ایجاد می شود. دبیرکل تولید میلگرد مائوریزیو لاندینی گفت که "او آماده استدلال است ، اما اگر کسی فکر کند که می تواند با تغییر برنامه کاری و توافق نامه ها برگردد ، برای من کار نخواهد کرد." اویلم همچنین می خواهد توافق نامه امضا شده را از سرگرفته و مجدداً در مذاکرات شرکت کند.
کارخانه آزاد: تور با راهنمای داخل کارخانه فولاد ، فرودگاه ، بافندگی
آیا گردشگری صنعتی می تواند صدای کسب و کار برای شرکت ها باشد؟ مطمئناً این نشان دهنده علاقه یک جامعه در حال گسترش است. آمار ابتکار کارخانه آزاد در روز یکشنبه 24 نوامبر شاهد این واقعیت است: 50 کارخانه درهای خود را باز می کنند. اما بسیاری از آنها در حال حاضر فروخته شده اند
Nuova Ilva ، آینده در دو مرحله (به سمت پایین آمدن)
منطقه گرم گیاه Taranto می تواند به تدریج و با زمان هایی که قطعاً کوتاه نیستند ، کاهش یابد
چهار ساعت اجلاس سران در Palazzo Chigi ، قبل از روزهای مذاکره قبل از شروع در سطح قانونی ، آینده ای را در دو مرحله برای کارخانه فولاد ایتالیا تشریح می کند. فوریت آتش بس قضایی ، که امکان کار برای تعریف مجدد طرح صنعتی را فراهم می کند (ممکن است هفته ها طول بکشد) ، نمی تواند آنچه را که تولید میلگرد احتمالاً پیمان واقعی بین دولت و شرکت است ، پنهان کند: در مدت زمان کوتاه تضمین کننده استمرار تولید و سطح اشتغال بیشتر است. پایدارتر (اگرچه توسط شبکه های تأمین اجتماعی پشتیبانی می شود) و سپس رفتن در میان مدت و درازمدت به سمت کاهش ایلوا اما از نظر تأثیر زیست محیطی و اجتماعی بر قلمرو پایدارتر است. یک ایلوا کمتر آسیب زا نیز از دیدگاه سیاسی.

این به نوعی یک خط صریح است که از قبل در مصاحبه وزیر توسعه اقتصادی تولید میلگرد استفانو پاتوآنلی در سنگ معدن 24 در 17 نوامبر وجود دارد: «Ne


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۸:۱۲ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

درباره الکترو صنعت پارسه

درباره الکترو صنعت پارسه

تعمیرات تخصصی الکترونیک صنعتی ( تعمیر اینورتر درایو ، تعمیر سافت استارتر ، تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی و... )

الکترو صنعت پارسه با سالها تجربه و با همت و هم فکری تعدادی از مهندسین و کارشناسان باسابقه و مجرب در رشته های الکترونیک و برق و صنایع وارد بازار کار و تعمیرات تخصصی انواع بردهای الکترونیکی از جمله تعمیر اینورتر درایو ، سافت استارتر و تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی شده است.

هدف و انگیزه اصلی در راه اندازی این مجموعه تلاش مستمر در راه ساختن و آبادانی میهن عزیزمان و بی نیازی کشورمان در زمینه تعمیرات و خدمات رسانی به صنعت بود است .

در همین راستا تکنسینهای فعال در الکترو صنعت پارسه با بهره گیری از نیروهای تحصیل کرده و مستعد در عرصه تعمیرات اینورتر درایو های AC - DC - SERVO ، تعمیر سافت استارت،تجهیزات اتماسیون صنعتی،PLC،HMI،تعمیر ایسیو و یونیت کنترولرها،تجهیزات مدرن صنعتی،برد لوازم پزشکی،لوازم خانگی در کشورعزیزمان نمودند.

همچنین الکترو صنعت پارسه در زمینه مشاوره و راه اندازی تجهیزات صنعتی فعالیت مستمری داشته و دارد.

سعی و تلاش مدیریت الکترو صنعت پارسه افزایش بهره وری همراه با توسعه امکــــــانات سخـــت افزاری و نرم افزاری در شرکت و نیز انجام اصولی و کارشناسی کلیه پروژه ها با استفاده از امکانات و دانش نیروهای متخصص بوده است .

همچنین مجموعه ما اماده عقد قرارداد با شرکتها - سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی و وارداتی میباشد.

تعمیرات تخصصی در مجموعه الکترو صنعت پارسه :

تعمیرات اینورتر های صنعتی / سافت استارتر / کنترل دما / ایسیو و یونیتهای کنترل

  • اینورتر های AC                                 
  • اینورترهای DC
  • سروو درایوها
  • سافت استارتر ها
  • کنترل کننده های دما
  • ایسیو و مانیتورهای ماشیهای سنگین و راهسازی

تعمیرات درایو های صنعتی شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار قدرت
  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار DC BUS
  • تعمیر مدار گیت درایو IGBT
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تست و تعویض پل دیود و IGBT
  • تعمیر بانک خازنی
  • تعمیر مدار CPU
  • تعمیر  کارت های I/O
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری
  • تعمیرات اینورتر

تعمیرات سافت استارتر شامل موارد زیر میباشد : ( تعمیر سافت استارت )

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تعمیر مدار بای پس
  • تعمیر مدار I/O
  • تست و تعویض تریستور
  • تعمیر CPU
  • تعویض رله های بای پس
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات کنترل دما شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تست رله ها
  • تست سنسور و عملکرد کنترلر
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات ایسیو و مانیتور های خودروهای سنگین و راهسازی : ( تعمیر ایسیو )

تعمیرات مدارهای الکترونیکی انواع ماشینهای راهسازی ، اتوبوس ، تریلر ، کامیون  جرثقیل و ... تمامی برندهای موجود

  • تعمیر یونیت کنترل موتور
  • تعمیر یونیت کنترل گیربکس
  • تعمیر یونیت مدیریت ترمز
  • تعمیر یونیت  سیستم تعلیق
  • تعمیر یونیت تولید باد
  • تعمیر یونیت سیستم هشدار
  • تعمیر یونیت فلاشر
  • تعمیر یونیت کنترل آلاینده های خروجی
  • تعمیر یونیت کنترل تجهیزات اتاق
  • تعمیر مدار کولر و تهویه مطبوع
  • تعمیر یونیت ریتاردر
  • تعمیر مانیتور
  • تعمیر کیلومتر
  • برنامه ریزی و تغییر پارامتری

 

امکان تعمیر بردهای در مجموعه الکترو صنعت پارسه به شرح زیر میباشد : ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی اینورتر درایوهای AC - DC - SERVO در کیلوات مختلف ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی سافت استارتر ها در کیلوات های مختلف ( تعمیر سافت استارت )

تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات اتماسیون صنعتی ( HMI-plc و ... )

تعمیرات تخصصی انواع کنترل دما ها

تعمیرات تخصصی انواع بردهای صنعتی ( سویچینگ-منابع تغذیه و... ) ( تعمیرات درایو )

تعمیرات تخصصی تجهیزات ابزار دقیق

تعمیر تخصصی انواع یونیت کنترلرها - ecu خودروها و ماشین الات راهسازی – سنگین – خودروهای وارداتی و ایرانی

تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی خودرو و ماشین الات صنعتی

تعمیر تخصصی انواع بردهای الکترونیکی لوازم خانگی

تعمیر تخصصی انواع بردهای صنعتی (cnc و ... )

تعمیر تخصصی اینورترهای جوش رکتیفایر

تعمیر تخصصی بردهای لوازم پزشکی

تعمیر تخصصی انواع سوِیچینگ

مهندسی معکوس طراحی ساخت و کپی مدارات الکترونیکی

و ...

برندهای اینورتر ( تعمیرات اینورتر ) ، سافت استارترها ( تعمیر سافت استارت ) و کنترل دماهای صنعتی:

کنترل تکنیک Control Techniques - امرسون Emerson - دلتا Delta - ال اس LS - کب KEB - ای بی بی ABB - پارکر Parker - یوروترم Eurotherm - یاسکاوا Yaskawa - امرن Omron - اشنایدر Schneider Electric - زیمنس Siemens - دانفوس Danfoss - امترون Emotron - تله مکانیک Telemecanique - وکن Vacon - الین Elin - سانفار Sunfar - جفران Gefran - پاترن Powtran - لنزه Lenze - بامولر Baumueller - سانترنو Santerno - اینوت Invet - هیتاچی Hitachi - ویچی Veichi - پاناسونیک Panasonic  - میتسوبیشی Mitsubishi - هیوندای Hyundai - تکو Teco - کینکو Kinco - پرتو صنعت - SEW - الن بردلی Allen Bradley - فوجی الکتریک Fuji Electric - وگ Weg - ریچ Rich - ای ایستار iAstar - لوری سومر Leroy somer - پاور الکترونیکس power electronics - بالدور Baldor - فانوک Fanuc - مولر Moeller - اتون Eaton - اوکام Aucom .

برندها های خودروهای سنگین و راهسازی ( تعمیر ایسیو ) :

اسکانیا Scania - ولوو Volvo - بنز Benz - مان MAN -  کاترپیلار Caterpillar - کماتسو Komatsu - هیوندای Hyundai - داف DAF - ایوکو Iveco - هینو Hino - دانگ فنگ Dongfeng - ماک Mack - ایسوزو Isuzu - رنو Reno - دوسان Doosan - کمنز Cummins - هیتاچی Hitachi - کامینز Cummins و...

در صورت داشتن هر گونه سوال ( تعمیرات اینورتر ) با کارشناس فنی تماس حاصل فرمائید : ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۸۰ حیدری

اطلاعات تماس بیشتر :

تلفن : 02166386445 ------ 02166857821
همراه : 09129218680 
آدرس سایت منبع : www.e-s-p.ir
ایمیل : workshop.esp.ir@gmail.com
اینستاگرام : heydari_esp
 تلگرام : electrosp@


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۰:۵۶ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

بازار پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم چیست؟

در اینجا مجموعه پروفایل خود را پیدا خواهید کرد. پروفایل های ما در تمام طول از 50mm تا 5600mm در دسترس هستند.
حداکثر 2000 میلی متر می توانیم پروفایل های شما را با سرویس بسته ارسال کنیم. برای استفاده بیشتر از طول ، لطفا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

ما همچنین خوشحالیم که واحدهای کامل مشخصات بسته را به شما ارائه دهیم و آنها را با حمل و نقل بار تحویل بگیرید.

در صورت تمایل به سفارش خالی ، فقط مبلغ مورد نیاز خود را خریداری کنید. به عنوان مثال ، اگر به پروفایل 4x500mm و 2x800mm نیاز دارید ، 36x100 mm خریداری کنید ، یعنی 3.6m. بعد از خرید در جعبه مخصوص ، می توانید طول های مورد نیاز را برای ما بگویید. این کاهش در قیمت پروفایل گنجانده شده است.

سیستم جدید قیمت مقیاس ما برای پروفایل ها و قطعات کوچک بصورت آنلاین است. اکنون بخرید و از تخفیف های حجم ما استفاده کنید.

به دلیل مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری فنی ، در حال حاضر ممکن است در پرداخت های پی پال مشکلی ایجاد شود. اگر می خواهید از طریق پی پال پرداخت کنید ، لطفاً در قسمت نظرات با سفارش خود در ارتباط باشید.

اگر به مقادیر کمی احتیاج دارید یا می خواهید قیمت کالای خود را از جمله مالیات بر ارزش افزوده ببینید ، سپس به سایت www.easy-systemprofile.de


برای سفارشات با ارزش کمتر از 100 € شامل مالیات بر ارزش افزوده ، ما حداقل مقدار اضافی 10 یارو را شامل می کنیم. 

پروفایل های آلومینیوم - مزایای تولید و استفاده

آلومینیوم به واسطه خاصیت شیمیایی و فیزیکی یکی از مهمترین مواد اولیه در فرآوری فلز است. این ماده برای تولید پروفیل بهینه است ، زیرا این مواد توسط فرآیندهای کششی و فشار تولید می شوند و فلز سبک از شکل پذیری عالی برخوردار است. ماده اولیه تولید محصولات اکسترود شده شمعهای آلومینیومی هستند که برای فرآیند باید تا دمای تقریبی 480 درجه سانتیگراد گرم شوند. با فشار تا 4000 تن ، پیچ ها را از طریق قالب فشار می یابیم که به پروفایل آلومینیوم سطح مقطع مورد نظر می دهد.

در مقایسه با محصولات فولادی یا آهن و میله های برنجی ما ، پروفیل های آلومینیومی ما وزن بسیار کمتری دارند ، اگرچه تقریباً با مقاومت بیشتری نسبت به حجم بیشتری دارند. سایر قطعات آلومینیومی مانند صفحات آلومینیومی ، ورق های آلومینیومی و میله های تخت آلومینیوم از کیفیت پارچه بهره مند می شوند و می توان برای نصب به عنوان یک جزء سبک از آن کاملاً استفاده کرد.

مقاومت در برابر خوردگی بالا به عنوان مواد مصالح ساختمانی و معماری وسیله نقلیه موقعیت ویژه ای به این ماده می دهد. به عنوان مثال ، تولید کنندگان وسایل نقلیه ، هواپیما ، آبشار و فضاپیما نه تنها به سبکی مواد متکی هستند ، که وسیله حمل و نقل را برای صرفه جویی در سوخت ، بلکه به مقاومت در برابر هوازدگی نیز ممکن می کند. این عامل به اجزای آلومینیوم ، در مقایسه با سازه های فلزی تجاری ، نگهداری کمتری می دهد.

زمینه های کاربرد پروفایل های آلومینیوم 
تمام پروفیل های آلومینیومی ما در آلیاژ EN AW 6060 T66 (AlMgSi0.5) و در پایان کارخانه آسیاب ارائه می شود. با توجه به مقاومت در برابر خوردگی خوب ، آنودیزاسیون و خاصیت جوشکاری و لحیم کاری مناسب ، پروفیل های آلومینیومی بسیار متنوع هستند و از این رو به عنوان مثال در سازه هایی برای درها و پنجره ها ، سیستم های ریلی ، روکش فلزی و سازه های قاب استفاده می شوند.

پروفایل های آلومینیومی ساخته شده - زاویه و لوله های آلومینیومی
اگرچه هرکدام از سفارشات شما به صورت سفارشی ساخته شده است ، ما پروفیل های آلومینیومی و سایر محصولات خود را با قیمت های مناسب ارائه می دهیم ، همچنین به خانواده های خصوصی اجازه می دهیم کارهای سفارشی حرفه ای خریداری کنند. برای مثال مهم نیست از کدام نسخه استفاده کنید لوله های مربع آلومینیومی یا آلومینیوم به زاویه هایی احتیاج دارند ، کلیه سفارشات در هر زمان پردازش می شوند و مستقیماً در شرکت یا خانه به شما تحویل داده می شوند ما در تحقق پروژه های خود از شما پشتیبانی می کنیم و همیشه با کمک و مشاوره در کنار شما هستیم.

پروفایل های BSB: جایگزینی برای پروفایل BOSCH

پروفایل های BSB جایگزین مناسبی برای پروفایل BOSCH است. آنها در اندازه های 20x11mm تا 90x180mm در دسترس هستند. بنابراین می توان آنها را طبق طراحی شما یا نقشه های ما بصورت سفارشی ساخته ، حفاری ، پردازش و یا مونتاژ کرد.

سیستم مشخصات آلومینیومی BSB مونتاژ سریع ، آسان ، انعطاف پذیری ، قابلیت اطمینان و کیفیت را تضمین می کند. طیف گسترده ای از قطعات دامنه را تکمیل می کند: سیستم های اتصال ، آجیل کشویی ، پر کردن پروفایل ها ، مهر و موم ، لولا ، پاها قابل تنظیم ، چرخ ها ، و غیره. پروفایل های استاندارد و قطعات ماژولار بنابراین ما می توانیم راه حل را برای درخواست شما تهیه کنیم و آن را به طور کامل ، تا و از جمله نصب در شرکت شما تکمیل کنیم.

منطقه برنامه: جداول کار ، نگهبانان ، قاب ماشین ، ...

بخش ها: خودرو ، مهندسی ماشین و اتوماسیون ، الکترونیک ، آرایشی و دارویی و غیره

پروفایل های NGP: پروفایل های گرد برای مونتاژ انعطاف پذیر

سیستم پروفایل NGP یک سیستم آلومینیومی است که دارای پروفیل های گرد است. با قطر 40 و 60 میلی متر ، آنها به سرعت و انعطاف پذیری در سازه های با کیفیت بالا و ظرفیت بار بالا جمع می شوند. قطعات با آجیل کشویی M6 سوار می شوند. اتصالات متنوعی نیز موجود است که در یک فلاش قرار داده شده اند. شما فقط یک پیچ را محکم می کنید تا دو لوله وصل شود. سیستم ، که می تواند مونتاژ و جدا شود ، راه حلی است به همان اندازه که ارزشمند است.

منطقه برنامه: بسته بندی جداول ، قفسه ها ، چرخ دستی ها ، و غیره

بخش ها: تدارکات و توزیع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۲۴:۱۸ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

فولاد به نظر می رسد نوبت جدید: کیفیت عالی بدون بدبختی در برابر قابلیت انعطاف پذیری


فولاد نوبت جدیدی را می بیند: کیفیت عالی بدون بدبختی از قابلیت انعطاف پذیری


در ساخت فولاد ، دو ویژگی جذاب - کیفیت و انعطاف پذیری - تمایل به تضاد دارند: فولاد قوی تر قابل انعطاف پذیری کمتری است ، و فولاد قابل دوام تر به اندازه جامد نیست. مهندسان دانشگاه براون ، سه کالج چینی و آکادمی علوم چین اعلام کردند که وقتی اتاق های فولادی زخم می شوند ، کیفیت آن بدون تسلیم قابلیت اطمینان افزایش می یابد. قیمت میلگرد ذوب آهن به روز

 

قیمت میلگرد ذوب آهن به روز متخصصان دانشگاه براون و کالج های چین یک روش اساسی را کشف کرده اند که می تواند فولاد را بدون بهره وری از استحکام تقویت کند. این استراتژی جدید ، که در ارتباطات طبیعت به تصویر کشیده شده است ، می تواند فولادی را اداره کند که در ملزومات ساختاری مختلف عملکرد بهتری دارند.

 

کیفیت و دوام فولاد

هر دو خاصیت فوری ماده هستند ، به ویژه در موادی که از آنها به عنوان بخشی از مقررات ساختاری استفاده می شود. کیفیت معیار سنجش میزان انرژی برای ایجاد پیچش یا تحریف است. انعطاف پذیری معیاری است برای اندازه گیری یک ماده بدون شکستن. ماده ای که به کیفیت نیاز دارد ، تمایل به فرسودگی خواهد داشت و به تدریج در مورد اینکه آیا مورد بررسی قرار می گیرد ، روشن خواهد شد. ماده ای که به انعطاف پذیری نیاز دارد می تواند شکسته شود و موجب ناامیدی ناگهانی و فاجعه آمیز شود.

 

فولاد یکی از مواد خارق العاده ای است که هم جامد و هم پایدار است به همین دلیل در همه جا به عنوان یک ماده سازه یافت می شود. برابری با فولاد ، به این معناست که ممکن است ، متخصصان بطور مداوم در تلاشند تا پیشرفت چشمگیری را به وجود آورند. مسئله این است که تکنیک های قوی تر ساختن فولاد تمایل به ترک انعطاف پذیری و روش دیگر وجود دارد.

 

هوجیان گائو ، معلم طراحی در براون و خالق ارشد این تحقیق جدید ، گفت: "ما آن را تجارت انعطاف پذیری با کیفیت می نامیم." او و همفکرانش مسیری را در مورد آن مبادله کردند که در محفظه هایی ساخته شده با نوع خاصی از فولاد به نام فولاد تطبیق پذیری (TWIP) تحت تأثیر Twinning.

 فولاد TWIP 

ممکن است از طریق آنچه که تقویت کننده کار نامیده می شود ، قوی تر شود. استحکام کار روش تقویت فولاد با پیچاندن آن - خم کردن آن ، تراز کردن آن و یا زدن آن بر روی یک محصول است. در نقطه ای که فولاد TWIP تحریف شده است ، ساختارهای نانو به نام ساختارهای دوقلوهای سازگار در شبکه هسته ای آن قرار دارند. دوقلوهای ضد انعطاف پذیری قیمت میلگرد ذوب آهن به روز با ساختارهای کریستالی قابل تشخیص از دو طرف محدود است ، و یک تصویر آینه را بیش از حد قاب بندی می کنند. ساختارهای دوقلوی ساخته شده است که باعث می شود فولاد TWIP بسیار قوی تر و در عین حال با روش های مختلف برای استحکام استیل ، یک تجارت پایدار وجود دارد.

 

گائو و شرکای وی برای رهایی از این مبادله ، روند دیگری را - واقعاً - روند فرسایش ارائه دادند. درمقابل سوءاستفاده از فولاد با زدن آن یا خم کردن آن ، گائو و همفکرانش بشکه کمی از فولاد TWIP گرفتند و آنها را منحنی کردند. حرکت سیم پیچ باعث می شود تا اتم های موجود در قسمت های خارجی اتاق تا حدی بسیار وحشتناک تر از ذرات موجود در مرکز تحریف شود. فکر تا حدودی شبیه دوندگان در یک مسیر است. آنهایی که در مسیرهای بیرونی حرکت می کنند نسبت به دونده های داخل زمین پتو بیشتری دارند.

 

از آنجا که حرکت چرخشی ، فضای بیرونی را بیشتر از درون تحریف می کند ، ساختار دوقلوهای بدن سازی درست در سطح بشکه قرار دارد. این مرکز اساساً دست نخورده باقی مانده است.

 

نتیجه یک بشکه فولادی با بهترین های هر دو سیاره است - سطح محفظه می شود قوی تر و نفوذ ناپذیر از شکافت ، در حالی که در درون آن قابلیت انعطاف پذیری بی نظیر خود را دارد.

 گائو گفت: "اساساً ما مواد را در قسمت جامد نزدیک به سطح و قسمت نرم تر نزدیک به مرکز قرار دادیم." "این به ما اجازه می دهد تا دو برابر کیفیت را بدون رها کردن قابلیت اطمینان ، دو برابر کنیم."

 کار در آزمایشگاه با اتاقهای کوچک - به درخواست طول سانتی متر - به پایان رسید. از طرف دیگر ، هیچ چیز نشان نمی دهد که این روند نمی تواند به اتاقهای بزرگتر تقسیم شود.

در دراز مدت ، گائو و همدستانش اعتماد دارند که استراتژی آنها می تواند برای پیش نمایش فولادی باشد که یک نوع لوله را محکم می کند - به عنوان مثال محورها یا درایو شفت های اتومبیل. به طور خاص ، گائو فولاد پیچ ​​خورده را گزینه ای عالی برای محورهای قطارهای با سرعت بالا می داند.

 گائو گفت: "داشتن چنین کیفیت قطعه ای و کیفیت بالا و قابلیت انعطاف پذیری بسیار اساسی است." قیمت میلگرد ذوب آهن به روز "بنابراین اساسی در این نوع چارچوب برای تحت فشار قرار دادن این قابلیت انعطاف پذیری با کیفیت ، محدودیتی دارد که امکان پذیر است." 

 مربیان گائو روی کاغذ یوجی وی (خالق سرب و یک فرد فوق دکترا در Brown) ، Yongqiang Li ، Lianchun Zhu ، Yao Liu و Xianqi Lei از آزمایشگاه مکانیک غیرخطی ، انستیتو مکانیک ، آکادمی علوم چین بودند. باند وانگ از آزمایشگاه ریزساختارها ، دانشگاه شانگهای؛ Yanxin Wu و Zhenli Mi از دانشگاه علم و فناوری ، پکن؛ و جیابین لیو و هونگتائو وانگ از دانشگاه ژجیانگ.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۴:۵۹ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

به حداکثر رساندن تحقیق و توسعه برای نوآوری فولاد

چگونگی به حداکثر رساندن تحقیق و توسعه برای نوآوری فولاد


تلفیق باورنکردنی فن آوری و فولاد چیزی است که ما همیشه در ShapeCUT به آن علاقه مند هستیم و به همین دلیل است که ما نیز در دنیای هیجان انگیز مسابقات اتومبیلرانی شرکت داریم. نه تنها این یک راه عالی برای به دست آوردن کلمه در مورد آنچه ما انجام می دهیم ، بلکه تماشای و تشویق رانندگان مورد علاقه شما بسیار جالب است.

ShapeCUT از سال 2015 طرفداران وفادار و مشتاق Declan Fraser Racing بوده است. دکلان و تیم پشتیبانی وی در حوادث سراسر دنیا در گرافیک و اتومبیل متمایز 777 خود ، مدارهای مسابقه را پاره می کنند ، بنابراین او به خوبی در راه رسیدن به یک است. حرفه ای هیجان انگیز در ورزش. ShapeCUT مفتخر به حمایت مالی از ورود به رقابت های خود در مسابقات قهرمانی go-karting Supernational XIXI در لاس وگاس ، و سری مسابقات اتومبیلرانی تویوتا 86 ، جایی که او جایگاه 20 چشمگیر را به دست آورد. بعد از یک مسابقه عالی در جزیره فیلیپ اخیراً ، نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم که او در کجا قرار دارد.

جک اودباشیان ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ShapeCUT ، اخیراً اظهار داشت: "ما بسیار مفتخریم که با دکلان فریزر مسابقه در ارتباط هستیم" ، با این تیم حمایت از احساسات خود. "ما افتخار می کنیم که بخشی از پشتیبانی پشت سر شما در تلاش شما برای انجام کارهای عالی با حرفه مسابقه خود هستید. هر کجا ممکن است شما را ببرد ، ما پیاده روی خواهیم کرد. "

دکل نیز با گفتن اینکه "من از جک و تیم حاضر در ShapeCUT بخاطر وفاداری آنها در طول حرفه مسابقه خود ، بسیار سپاسگزارم و از ادامه حمایت ShapeCUT سپاسگزارم و امیدوارم در فصل مسابقه 2018 با افتخار انجام دهم."

به عنوان بزرگترین و تواناترین ارائه دهنده خدمات برش فولاد

، ShapeCUT ، دقیقاً مانند دکلان ، همواره در حال افزایش حد و مرز کاری است که می تواند با سرعت و دقت انجام شود. برای اطلاع از آنچه می توانیم برای تجارت شما انجام دهیم با ShapeCUT تماس بگیرید

تقویم های خود را علامت گذاری کنید زیرا هفته ملی تولید برمی گردد و در حال شکل گیری بهترین نوع خود است. این رویداد سالانه است که درخشان ترین ذهن در صنایع تولیدی متنوع ، از جمله ساخت فولاد ، به شبکه می رود ، درباره چالش هایی که در حوزه خود با آن روبرو هستند بحث می کنند و آخرین پیشرفت های فن آوری و فرایند را به نمایش می گذارند. کنفرانس سال گذشته موفقیت فوق العاده ای داشت و به نظر می رسد نمایش 2018 بهتر خواهد بود.

کنفرانس امسال از نهم ماه مه در پارک المپیک سیدنی به مدت سه روز برگزار می شود و با تمرکز بر نوآوری از طریق فرصت. با پیشرفت فناوری با یک نرخ بی سابقه ، هرگز زمان بهتری برای بهبود کارآیی ، تأثیر محیط زیست و پتانسیل تجاری تولید ، به ویژه در صنعت فولاد وجود نداشته است.

در ورای غرفه داران که آخرین موفقیت های خود را به نمایش می گذارد ، تعدادی از پنل ها در کنفرانس سه روزه برگزار می شوند که مورد توجه خاص قرار گرفته اند. موارد کلیدی عبارتند از:

چگونه به حداکثر رساندن تحقیق و توسعه برای نوآوری و رشد


بسیاری از سازمان ها دارای بخش های تحقیق و توسعه هستند ، اما از روش های جدید تفکر که اغلب از آنها ارائه می شود ، نهایت استفاده را نمی کنند. با یادگیری چگونگی استفاده از پتانسیل تحقیق و توسعه ، شرکت ها می توانند با ارائه محصولات بهتر ، بدون ایجاد اختلال در گردش کار موجود ، از جوایز بیشتری برخوردار شوند.

استرالیا به عنوان رهبر در استفاده از گرافن در صنعت
قدرت و پتانسیل گرافن هنوز کاملاً درک نشده است و بسیاری در بخش تولید به طور جدی در تلاشند تا کاربردهای جدیدی را برای مواد شگفت آور پیدا کنند. تولید استرالیا تا زمانی که تأمین کنندگان از شرایط بازار آگاه باشند ، از پتانسیل منحصر به فردی برای استفاده از بازار جهانی گرافن برخوردار است. همچنین می توانید طیف جدیدی از مواد ساخته شده با گرافن در آینده وجود داشته باشد.

چرا چاپ سه بعدی فلزی باعث اختلال در نحوه طراحی و ساخت کارها می شود
چاپ سه بعدی طی دهه گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است و پرینترهای سه بعدی که در هر لحظه قیمت یک ماشین کوچک را دارند می توانند تقریباً توسط هرکسی خریداری شوند. چاپ سه بعدی فلزی با ظهور فناوری تولید افزودنی در سراسر جهان ، در حال انجام این لباس است. با ارائه قدرت خیره کننده ، سرعت و قیمت مناسب ، سازندگان 3D Metal به شما امکان می دهد تا در کسری از زمان ممکن با استفاده از روش های سنتی از مفهوم اولیه به محصول نهایی بروند. این پنل به آینده چاپ Metal 3D و مشکلات و پتانسیل های موجود در افق خواهد پرداخت.

در ShapeCUT ، ما همیشه در مورد آینده تولید و چگونگی تأثیر آن برش فولاد به طور خاص فکر می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک به تجارت شما ، امروز با ShapeCUT تماس بگیرید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۹:۱۶ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

ساختمان مدرسه اسپلش از رنگ ضد زنگ را به دست می آورد

برداشتهای اول بیشترین تعداد را در هنگام بازاریابی ایالت به سایر نقاط جهان به حساب می آورند و فرودگاه آدلاید با ساخت و افتتاح یک ترمینال جدید که از شیشه و فولاد ضد زنگ با جلوه ای خیره کننده به این هدف دست یافته است ، دست یافت.

این ترمینال جدید یکی از مهمترین پروژه های زیربنایی با اعتبار خصوصی استرالیا جنوبی است که بطور رسمی توسط نخست وزیر جان هوارد در تاریخ 7 اکتبر 2005 افتتاح شد.

این ترمینال جدید با داشتن 14 هوای هوایی شیشه ای ، برای اولین بار در تاریخ 50 ساله فرودگاه آدلاید به مسافران هوایی دسترسی می دهد و منظره های دیدنی و جذاب را در سراسر CBD و Adtide CBD و Mt Lofty Range در هنگام عزیمت و ورود به شما ارائه می دهد.

توسعه دهندگان فرودگاه آدلاید عضو ASSDA ، Handrail و Balustrade Fabrications را برای تهیه نرده های شیشه ای از جنس استنلس استیل ، کانال های شیشه ای ، محافظ و ریل های واگن برقی درگیر کردند.

بیش از دو کیلومتر هندریل ، 1.5 کیلومتر نرده محافظ و 150 متر کانال لعاب در پروژه 260 میلیون دلاری استفاده شده است. کانال شیشه ای ضد زنگ از ویژگی های مهم معماری بود که فرصتی برای نشان دادن مهارت و مهارت خود در ساخت و سازهای Handrail و Balustrade فراهم کرد.

این شرکت مستقر در Adelaide برای ایجاد استراحت در استفاده از برنامه نویسی خودکار CAD ، کانال جوشکاری شده ای با همزن منحصر به فرد را برای شیشه ضخامت 19 میلی متر ایجاد کرد. با توجه به یک فرآیند جوشکاری منحصر به فرد ، کانال در طول ساخت و نصب بدون تحریف باقی می ماند.

حامی اصلی ASSDA ، Sandvik استرالیا لوله و صفحه فولادی از جنس استنلس استیل درجه 304 و 316 را برای ساخت پروژه های Handrail و Balustrade ساخت. عضو ASSDA ، لوله های ضد زنگ لوله ضد زنگ جوش داده شده را مطابق مشخصات معمار برای ساخت 320 گرمی جلا داده و تنظیم نمود.

یکی دیگر از اعضای ASSDA ، MME Surface Finishing صفحه 6 میلی متر و 10 میلی متر را جلا داد. Advanced Cutting Technology برش های 2000 زاویه ای را برای شکاف های زاویه ای ایجاد کرده تا جلوه ای خاص برای شکل بال ایجاد کند.

مدیر عامل شرکت محدود فرودگاه آدلاید ، آقای فیل بیکر ، گفت: "ترمینال جدید تصور بسیار مثبتی از استرالیا جنوبی خواهد کرد - چیزی که همه ما هنگام قرار گرفتن خود در صحنه جهانی ، آن را مهم می دانیم."

نمایش استفاده از پودرهای ماندگار با ماندگاری با معماری پودری

موادی که برای تالار اجتماعات و بخش موسیقی دانشکده هنرهای نمایشی مقدس مقدس استفاده شده است ، معیار جدیدی را برای ایجاد اختلاط بین طراحی تزئینی و کاربردی تعیین کرده است.

بخش های ضد زنگ عضو ASSDA ، روکش فلزی از جنس استنلس استیل ، به دلیل ویژگی های سخت پوشیدگی و نگهداری کم ، پوشش ساختمان مدرسه آدلاید را فراهم کرد. اما ، با رعایت ماهیت خلاقانه فعالیتهایی که باید در داخل ساختمان انجام شود ، تمرکز شدیدی بر زیبایی شناسی اتخاذ شد.

قسمت چهره استیل ضد زنگ با پودری پوشانده شده و سپس جلا داده شده تا زمینه ای گرم و رنگی ایجاد شود.

روی کارتر از بخش های ضد زنگ می گوید: این محصول در هر دو جهان بهترین استفاده را به کاربران می دهد.

وی می گوید: "این ماده اجازه می دهد بدون ایجاد خطر پوشیدگی سطح فلز ، رنگ اضافه شود." روی همچنین گفت که این مواد سهولت در تمیز کردن و برداشتن نقاشی های دیواری را تسهیل می کند.

پنل های روکش دار تولید شده به طور سفارشی از یک ماده پایه 0.6 میلی متر استفاده می کردند که به سختی تا پایان 1.2 میلی متر سفت می شد. مواد به عنوان پانل های در هم تنیده نصب شده بودند ، و اجزای سازه خطی را تکمیل می کردند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۸:۱۴ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)

تفاوت لوله بدون درز و درزدار چیست ؟

تفاوت لوله بدون درز و درزدار

لوله ها به دو گروه یعنی لوله درز دار و لوله بدون درز تولید می شوند. تفاوت لوله درزدار و بدون درز در نحوه تولید و مواد تشکیل دهنده آن ها هستند. این گروه بندی لوله ها، آن را به انواع مختلفی تقسیم می کند. لوله های فولادی در دو دسته لوله های بدون درز و لوله های درزدار تقسیم می شوند. لوله های بدون درز سابقه کمتری دارند و در آلمان اختراع شدند. لوله های بدون درز به لوله مانیسمان معروفند که برگرفته از نام مخترعش است. اگرچه در اصطلاح علمی و آکادمیک به آن سیم لس می گویند. در یک تعریف کوتاه و ساده می توان این گونه توضیح داد که شمش های فولادی را به روش نورد گرم حرارت می دهند و وقتی دمای لوله به میزان مورد نظر رسید یک سمبه ماتریس با سرعت و شتاب بالا شلیک می شود و با عبور از این شمش حرارت دیده آن را سوراخ می کند. این لوله با کمک کشش و فرآیندهای دیگر را به اندازه مورد نظر می رسانند. لوله بدون درز از لحاظ جنس و کیفیت فولاد و شمشی که برای تولید آن استفاده می کنند با لوله درزدار متفاوت و بهتر است. لوله های بدون درز هیچ گونه نقطه جوشی ندارند و بدون جوش ساخته می شوند. در لوله های درزدار برش ورق و شکل دهی آن به همراه فرآیند جوش کاری وجود دارد و البته قیمت این لوله ها به خاطر کیفیت و استحکام کمترشان به نسبت لوله بدون درز کمتر است. فعالیت های پتروشیمی و آب رسانی را با لوله های مانیسمان انجام می دهند. لوله های بدون درز در سایز های مختلفی ساخته می شوند که کارکردهای متفاوتی دارند. در ادامه این مطلب می توانید از جزئیات بیشتری در مورد این محصول مطلع شوید.

لوله مانیسمان (بدون درز) چیست ؟

 کیفیت  لوله بدون درز نسبت به نوع درزدار بالاتر بوده و به دلیل نداشتن درز جوش از استحکام بالاتری نسبت به سایر لوله ها برخوردار است. همچنین تولید این محصول معمولا در قطرهای پایین صورت می گیرد چراکه تولید لوله فولادی با قطر بالا بدون درز مشکل می باشد و نیاز به هزینه بالایی دارد.جهت مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمانکلیک کنید.
اولین ایده برای تولید لوله فولادی بدون درز، روش اکستروژن بود که پیش از آن برای تولید لوله های سربی به کار می رفت و پس از آن بر روی فولاد تکرار شد. روش های اولیه تقریبا غیر عملی بودند اما امروزه چندین روش تولید لوله بدون درز که در زیر به آن ها اشاره می شود از لحاظ نظری و تا حدودی عملی اثبات شده اند. از جمله این روش ها می توان به ریخته گری، نورد اکسترود، اکستروژن، کشش عمیق، کشش لوله، فلوفرمینگ و نورد لوله فولادی اشاره کرد.

دسته آخر یعنی نورد لوله که خود شامل سه دسته اصلی نورد سوراخ کاری، نورد پیلگر و نورد اصلاحی است، روشی است که در سال های اخیر کاربرد زیادی پیدا کرده است. از دلایل این موضوع می توان به کیفیت بالا و همچنین طولانی بودن لوله های تولیدی به این روش اشاره کرد.

تاریخچه و کاربرد لوله بدون درز

پیشینه تاریخی تولید لوله فولادی بدون درز به روش نورد به سال ۱۸۸۰ می رسد. در این سال هنگامی که برادران مانسمان آلمانی در کارخانه خانوادگی خود مشغول تولید سوهان از بیلت های استوانه ای بوده اند، متوجه شدند که اگر غلتک های سوهان کاری نسبت به یکدیگر زاویه بگیرند، هسته بیلت ها سست و در نتیجه منجر به سوراخ شدن مرکز بیلت می شود. این دو برادر با جسارت خود توانستند که از این کشف به صورت کاربردی استفاده کنند.

مشاهده لیست قیمت لوله بدون درز

بدین صورت که در گام اول توانستند با استفاده از مندرل سوراخ کاری از این نوع نورد برای سوراخ کردن بیلت های استوانه ای استفاده کنند و در ادامه توانستند که از این بیلت ها پوسته های استوانه ای با دقت ابعادی کم تولید کنند. در نهایت در سال ۱۸۹۰ آقای ماکس مانسمان نورد پلیگر را به عنوان یک روش مستقل برای تولید لوله بدون درز معرفی کرد.
لوله مانیسمان به طور گسترده در صنعت استفاده می شود. از آن جمله می توان به لوله های انتقال تحت فشار مانند لوله های نفت و گاز، مخازن بویلرها، کمپرسورها و مخازن سوخت CNG ، به عنوان اجزای مکانیکی گردنده مانند پوسته برینگها و اکسل خودرو، لوله تفنگ و تانک در صنایع نظامی اشاره کرد. این کاربردها از ویژگی های اصلی لوله فولادی بدون درز ناشی می شوند که همان تحمل فشار بالا، هم مرکزی عالی مقطع لوله و دقت بالای تولید این لوله هاست.

به دلیل کاربردهای گسترده این نوع لوله در صنایع استخراج و انتقال نفت و گاز و اخیرا نیز در تولید مخازن سوخت CNG، اهمیت این نوع لوله در ایران بسیار زیاد است. از جمله شرکت هایی که در کشورمان در سال های اخیر اقدام به تولید لوله بدون درز کرده است می توان به شرکت لوله گستر اسفراین اشاره کرد. این شرکت از سال ۱۳۸۴ تولید لوله فولادی بدون درز به روش پیلگر را در دستور کار خود قرار داده است.

لوله درزدار (welded pipe)

لوله های درزجوش امروزه در خطوط انتقال سیالات پرفشار و با دبی زیاد در مناطق مختلف از حیث شرایط محیطی از اعماق دریا تا دل کوه ها و نواحی سرد سیر قطب استفاده وسیعی پیدا کرده اند. لوله های درزجوش مستقیم و لوله های درزجوش اسپیرال دو روش عمده در تولید لوله های درزدار محسوب می شوند. با توسعه فناوری طراحی و تولید لوله درزجوش اسپیرال امروزه لوله های قطور درزجوش اسپیرال به صورت اقتصادی تولید می شوند.

مشاهده لیست قیمت لوله درزدار

روش تولید لوله درزدار به این صورت است که ابتدا ورق فولادی برش خورده و پس از نورد به شکل دایره در می آیند و در مرحله آخر درز به وجود آمده جوش داده می شود و به مرحله آزمایش فرستاده می شود. این روش تولید در اصطلاح نورد نامیده شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

معرفی فرآیند نورد لوله فولادی

بر مبنای نوع حرکت قطعه، همچنین نحوه حرکت و استقرار غلتک ها، فرایند نورد شامل سه نوع طولی، عرضی و مایل می باشد. در نورد طولی محور غلتک ها با هم موازی، اما بر محور قطعه عمود است و غلتک ها خلاف جهت یکدیگر می چرخند. تنها حرکت قطعه، حرکت طولی در راستای محورش می باشد. در نورد عرضی محور غلتک ها با هم و با محور قطعه موازی هستند. جهت چرخش غلتک ها در خلاف جهت هم است و قطعه تنها حول محورش می چرخد. در نورد مایل ترکیب قرارگیری غلتک ها به گونه ای است که قطعه ترکیبی از هر دو حرکت طولی و چرخشی که در بالا اشاره شد را دارد.

فرایند نورد بسته به هندسه غلتک به دو گونه نورد تخت و نورد فرم تقسیم می شود. اگر سطح خارجی غلتک ها در ناحیه تماس با قطعه، استوانه ای یا مخروطی شکل باشد، فرایند، نورد تخت است. اگر سطح خارجی غلتک ها دقیقا استوانه ای یا مخروطی نباشد به این فرایند نورد فرم گفته می شود. معمولا فرم شیار روی محیط غلتک ها متقارن است. همچنین فرایند نورد بسته به نوع محصول به دو گونه نورد توخالی و نورد توپر تقسیم می شود.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰:۳۰ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.