قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

به حداکثر رساندن تحقیق و توسعه برای نوآوری فولاد

چگونگی به حداکثر رساندن تحقیق و توسعه برای نوآوری فولاد


تلفیق باورنکردنی فن آوری و فولاد چیزی است که ما همیشه در ShapeCUT به آن علاقه مند هستیم و به همین دلیل است که ما نیز در دنیای هیجان انگیز مسابقات اتومبیلرانی شرکت داریم. نه تنها این یک راه عالی برای به دست آوردن کلمه در مورد آنچه ما انجام می دهیم ، بلکه تماشای و تشویق رانندگان مورد علاقه شما بسیار جالب است.

ShapeCUT از سال 2015 طرفداران وفادار و مشتاق Declan Fraser Racing بوده است. دکلان و تیم پشتیبانی وی در حوادث سراسر دنیا در گرافیک و اتومبیل متمایز 777 خود ، مدارهای مسابقه را پاره می کنند ، بنابراین او به خوبی در راه رسیدن به یک است. حرفه ای هیجان انگیز در ورزش. ShapeCUT مفتخر به حمایت مالی از ورود به رقابت های خود در مسابقات قهرمانی go-karting Supernational XIXI در لاس وگاس ، و سری مسابقات اتومبیلرانی تویوتا 86 ، جایی که او جایگاه 20 چشمگیر را به دست آورد. بعد از یک مسابقه عالی در جزیره فیلیپ اخیراً ، نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم که او در کجا قرار دارد.

جک اودباشیان ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ShapeCUT ، اخیراً اظهار داشت: "ما بسیار مفتخریم که با دکلان فریزر مسابقه در ارتباط هستیم" ، با این تیم حمایت از احساسات خود. "ما افتخار می کنیم که بخشی از پشتیبانی پشت سر شما در تلاش شما برای انجام کارهای عالی با حرفه مسابقه خود هستید. هر کجا ممکن است شما را ببرد ، ما پیاده روی خواهیم کرد. "

دکل نیز با گفتن اینکه "من از جک و تیم حاضر در ShapeCUT بخاطر وفاداری آنها در طول حرفه مسابقه خود ، بسیار سپاسگزارم و از ادامه حمایت ShapeCUT سپاسگزارم و امیدوارم در فصل مسابقه 2018 با افتخار انجام دهم."

به عنوان بزرگترین و تواناترین ارائه دهنده خدمات برش فولاد

، ShapeCUT ، دقیقاً مانند دکلان ، همواره در حال افزایش حد و مرز کاری است که می تواند با سرعت و دقت انجام شود. برای اطلاع از آنچه می توانیم برای تجارت شما انجام دهیم با ShapeCUT تماس بگیرید

تقویم های خود را علامت گذاری کنید زیرا هفته ملی تولید برمی گردد و در حال شکل گیری بهترین نوع خود است. این رویداد سالانه است که درخشان ترین ذهن در صنایع تولیدی متنوع ، از جمله ساخت فولاد ، به شبکه می رود ، درباره چالش هایی که در حوزه خود با آن روبرو هستند بحث می کنند و آخرین پیشرفت های فن آوری و فرایند را به نمایش می گذارند. کنفرانس سال گذشته موفقیت فوق العاده ای داشت و به نظر می رسد نمایش 2018 بهتر خواهد بود.

کنفرانس امسال از نهم ماه مه در پارک المپیک سیدنی به مدت سه روز برگزار می شود و با تمرکز بر نوآوری از طریق فرصت. با پیشرفت فناوری با یک نرخ بی سابقه ، هرگز زمان بهتری برای بهبود کارآیی ، تأثیر محیط زیست و پتانسیل تجاری تولید ، به ویژه در صنعت فولاد وجود نداشته است.

در ورای غرفه داران که آخرین موفقیت های خود را به نمایش می گذارد ، تعدادی از پنل ها در کنفرانس سه روزه برگزار می شوند که مورد توجه خاص قرار گرفته اند. موارد کلیدی عبارتند از:

چگونه به حداکثر رساندن تحقیق و توسعه برای نوآوری و رشد


بسیاری از سازمان ها دارای بخش های تحقیق و توسعه هستند ، اما از روش های جدید تفکر که اغلب از آنها ارائه می شود ، نهایت استفاده را نمی کنند. با یادگیری چگونگی استفاده از پتانسیل تحقیق و توسعه ، شرکت ها می توانند با ارائه محصولات بهتر ، بدون ایجاد اختلال در گردش کار موجود ، از جوایز بیشتری برخوردار شوند.

استرالیا به عنوان رهبر در استفاده از گرافن در صنعت
قدرت و پتانسیل گرافن هنوز کاملاً درک نشده است و بسیاری در بخش تولید به طور جدی در تلاشند تا کاربردهای جدیدی را برای مواد شگفت آور پیدا کنند. تولید استرالیا تا زمانی که تأمین کنندگان از شرایط بازار آگاه باشند ، از پتانسیل منحصر به فردی برای استفاده از بازار جهانی گرافن برخوردار است. همچنین می توانید طیف جدیدی از مواد ساخته شده با گرافن در آینده وجود داشته باشد.

چرا چاپ سه بعدی فلزی باعث اختلال در نحوه طراحی و ساخت کارها می شود
چاپ سه بعدی طی دهه گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است و پرینترهای سه بعدی که در هر لحظه قیمت یک ماشین کوچک را دارند می توانند تقریباً توسط هرکسی خریداری شوند. چاپ سه بعدی فلزی با ظهور فناوری تولید افزودنی در سراسر جهان ، در حال انجام این لباس است. با ارائه قدرت خیره کننده ، سرعت و قیمت مناسب ، سازندگان 3D Metal به شما امکان می دهد تا در کسری از زمان ممکن با استفاده از روش های سنتی از مفهوم اولیه به محصول نهایی بروند. این پنل به آینده چاپ Metal 3D و مشکلات و پتانسیل های موجود در افق خواهد پرداخت.

در ShapeCUT ، ما همیشه در مورد آینده تولید و چگونگی تأثیر آن برش فولاد به طور خاص فکر می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک به تجارت شما ، امروز با ShapeCUT تماس بگیرید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۹:۱۶ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.