قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

Nucor برای خرید میلز فولاد با قیمت 770 میلیون دلار

Nucor برای خرید میلز فولاد با قیمت 770 میلیون دلار
Nucor روز دوشنبه گفت که توافق کرده است که فولاد گالاتین را به قیمت 770 میلیون دلار پول نقد از ArcelorMittal و Gerdau از برزیل خریداری کند.

گالاتین یک همکاری مشترک 50-50 بین ArcelorMittal ، بزرگترین تولید کننده فولاد جهان و Gerdau بوده است. یکی دیگر از سازندگان فولاد برزیل ، CSN ، پیش از این به دنبال خرید سهام خود بود.

این آسیاب ، در گنت ، کوی ، قراضه ، آهن خوک و بریکت داغ را از منابع مختلف ذوب می کند و 1.8 میلیون تن فولاد نورد مسطح در سال تولید می کند. این عملیات در سال 1995 آغاز شد.

نوکرو گفت: افزودن آسیاب آن باعث می شود ظرفیت محصولات صاف آن 16 درصد افزایش یابد.

جان فریولا ، رئیس و مدیر اجرایی شرکت نوچور ، در بیانیه ای گفت: "گالاتین موقعیت فعلی نوکر را در خدمت به مشتریان نورد مسطح در بخش لوله در حال رشد و لوله تقویت می کند." به گفته وی ، قیمت خرید 6/4 برابر درآمدهای 2015 برآورد شده قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک ، یا شرکت فولاد Ebitda.Private JSW Steel در نظر دارد تا Lucchini SpA ایتالیا را با قیمت کمتر از 100 میلیون دلار به دست آورد و فعالیت خود را در این کشور آغاز کند. سال تقویم فعلی.

"سججان جیندال" رئیس JSW فولاد در حاشیه گفت: "ما قصد داریم لوچینی را به عنوان پیشنهاد الزامی برای دولت به دست آوریم. هزینه دستیابی به زیر 100 میلیون دلار خواهد بود و امیدواریم تا پایان این سال تقویم کار را آغاز کنیم." سری سخنرانی ویسوزوارایا در مرکز علوم نهرو در بمبئی.

جیندال گفت که این توافق نامه مستلزم دریافت هیچ بدهی از سوی شرکت ورشکسته نیست و نیازی به جمع آوری پول نخواهد بود.

لوچینی ، دومین کارخانه بزرگ فولاد ایتالیا از نظر ظرفیت ، در سال 2012 ورشکسته شد و پس از فروکش کردن تقاضای اروپا برای فولاد از سال 2008 تحت کنترل ویژه قرار گرفت.

Lucchini مشغول تولید محصولات طولانی و طولانی مانند تولید میلز برای راه آهن اروپا ، میله های مخصوص صنعت اتومبیل و کارخانه های میله سیم است.

JSW در نظر دارد پس از اتمام کسب ، شرکت را مجدداً تغییر ساختار دهد. این کشور قصد دارد فولاد اساسی را از هند تهیه کند که برای تولید فولاد با کیفیت بالا و در بازار اروپا به آن افزوده می شود.

جیندال گفت که این برنامه همچنین قصد دارد در مرحله بعدی فولاد را در Lucchini از طریق فناوری جدیدتر و دوستانه محیط زیست تولید کند که به سرمایه گذاری بزرگی نیاز دارد.

JSW Steel همچنین در حال آماده سازی بزرگترین کارخانه فولاد ایتالیا ایلوا است که دارای ظرفیت 10 میلیون تن در سال است.

ما در حال احتیاط و احتیاط برای دستیابی به ایلوا هستیم. ما به دنبال دستیابی به این واحد به شکلی بسیار مثبت هستیم.

Jindal گفت ، این کسب و کار به سرمایه گذاری بسیار بزرگی احتیاج دارد ، زیرا مسئولیت های زیادی دارد و یک پروژه بسیار پیچیده است. "

وی با اظهارنظر درباره برنامه های خرید آتی ، گفت: "ما در زمینه جغرافیای دیگر ایده های دستیابی به فرصت را به دست آورده ایم و آنچه را که مناسب بوم خود است خریداری خواهیم کرد.

جیندال خاطرنشان کرد: بخش برق باید اضافه کاری را مانند صنعت فولاد تلفیق کند.

"تغییر بزرگی در نحوه بهره برداری از نیروگاه ها ایجاد خواهد شد زیرا دیوان عالی کشور به دنبال چگونگی تنظیم کل سیستم معادن زغال سنگ است. ما منتظر تصمیم SC خواهیم بود ، که انتظار می رود تا این ماه از دولت خارج شود. پس از صدور حکم دیوان عالی ، با سیاست مترقی پیش برویم ، زیرا بیش از 3،000 روپیه سرمایه در بخش برق سرمایه گذاری کرده ایم و ما نمی توانیم چنین سرمایه گذاری هایی را بمیریم که بمیرند. "

جیندال گفت که او امیدوار به رشد است ، اگرچه تقاضای فولاد در 4 تا 4 ماهه نخست مالی فعلی رشد چندانی را تجربه نکرده است ، اما اگر تولید ناخالص داخلی کشور 6 درصد رشد کند ، صنعت فولاد شاهد رشد 7 تا 8 درصد خواهد بود JJW Steel کمتر از 100 میلیون دلار برای دارایی های اصلی سازنده فولاد ایتالیایی Lucchini در Piombino پیشنهاد کرده است و هیچ یک از بدهی های این شرکت را بر عهده نخواهد گرفت.

این اظهارات اولین بار از جیندال بود زیرا Lucchini ، دومین سازنده فولاد ایتالیا از نظر ظرفیت ، در اواخر هفته گذشته اعلام کرد که در حال بررسی پیشنهاد الزام آور JSW است.

جیندال در حاشیه یک سریال سخنرانی بمبئی با خبرنگاران گفت: "هزینه خرید لوچینی زیر 100 میلیون دلار خواهد بود" و افزود که JSW هیچ گونه بدهی نمی گیرد.

سخنگوی لوچچینی از اظهار نظر خودداری کرد.

لوچینی ، که قبلاً متعلق به روسیه Severstal بود ، در سال 2012 اعلام ورشکستگی شد و تحت مدیریت ویژه قرار گرفت - روشی که برای نجات شرکت های بزرگ و جلوگیری از ضرر و زیان شغلی سنگین طراحی شده است.

گزارش های رسانه های ایتالیایی پیش از این حدس می زدند که بدهی های سنگین و نیاز به محافظت از مشاغل به این معنی است که لوچینی ممکن است تنها با یورو فروخته شود.

وی ادامه داد: "این واقعیت که JSW هیچ بدهی را تصور نمی کند مثبت است. تقاضای فولاد اتحادیه اروپا در حدود 30 درصد پایین تر از بحران مالی سال 2008 است و ایتالیا در رکود اقتصادی Q2 2014 دوباره رکود داشت ، بنابراین JSW چیزی را خریداری نمی کند که در کوتاه مدت یا حتی صعودی باشد. میان مدت ، "گفت رئیس کالای VTB سرمایه


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۵:۵۵ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.