قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

خرید بک لینک قوی در شیک رنک | خرید بک لینک قوی شیک رنک

شیک رنک

به گفته سامانه ارتقا رتبه مجموعه شیک رنک (chicrank.com) برای این که سایتی بتواند در گوگل جایگاه اول را کسب کند باید به بک لینک های قدرتمندی بطور هوشمندانه اهمیت دهد .
 
یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین تکنیک های کاربردی و پر اهمیت ترین گزینه موثر در رتبه بندی نتایج گوگل خرید بک لینک قوی می باشد اما خرید بک لینک هر چند با کیفیت به تنهایی کافی نیست و باید هوشمندانه عمل کنید. .
 
خرید بک لینک به سبک گذشته چندان تاثیر گذار نخواهد بود با خرید بک لینک هوشمندانه مجموعه شیک رنک به شکل استنادارد و طبیعی رتبه کلمات کلیدی و سایت خود را در نتایج به شگل شگفت انگیزی ارتقا دهید.
 
در زمان خرید بک لینک هوشمندانه باید در کلمات کلیدی خود از Keyword + Brand + url و عبارت های هم خانواده کلمات کلدی و مرتبط سایت خود بشدت استفاده نمایید .
 
 
با این تکنیک بطور شگفت انگیز و استاندارد و کاملا طبعی بدون ریسک پنالتی شدن در کلیه کلمات کلیدی با افزایش سرچ بالا خواهید آمد .
از خرید بک لینک صرفا با کلمه کلیدی به تنهایی پرهیز کنید بروز باشید و بطور هوشمندانه ای روی برند سایت در کنار کلمات کلیدی استفاده کنید.
 
در صورتی که سایت شما بک لینک های قدرتمند و با کیفیتی نداشته باشد نمی تواند در نتایج جستجوی برتر و ابتدایی گوگل جایی داشته باشد .
 
 
از پکیج های مدیریت شده مجموعه شیک رنک بی نتیجه نخواهد بود و این جمله ای تبلیغاتی نیست چون با همین کلمه "خرید بک لینک" با کمک همین پکیج در صدر نتایج جستجو قرار دارد .
 
سامانه شیک رنک با در نظر گرفتن فاکتور های مهم در کیفیت لینک های خروجی از جمله (اسپم سورس-اتوریتی-تعداد لینک خروجی و...) جهت حفظ و ارتقا قدرت بک لینک ها را کاملا استاندارد را در قالب سرویس های قدرتمند زیر در اختیار وبمستران و سئو کاران گرامی قرار می دهد .
 
 
برخی از مزایای خرید بک لینک در شیک رنک:
- 99 درصد وبسایت ها دارای گواهینامه امنیتی ssl جهت افزایش ضریب اعتماد گوگل
- امکان دسترسی به وب سایت ها از طریق اینترانت و اینترنت جهت افزایش بازدید و ارتقا رنکینگ الکسا
- 99 درصد دامین ها قامتی بالای 4 سال
- عمومی بودن وب سایت جهت لینک سازی برای کلیه وب سایت ها از جمله سایت شما
- 99 درصد دامین وب سایت ها رنک دار و دارای پیج رنک گوگل
- سایت های فعال و معتبر و مدیریت شده
- 99 درصد دامین ها دارای پیج اتوریتی قابل قبول
- تقویت سئو و قدرت دامین کلیه وب سایت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رسانی مداوم جهت ارتقا کیفیت
- بروز رسانی موقعیت جغرافیایی سرور ها در زمانبندی های مختلف
- بروز رسانی قالب رنگبندی و تنوع وب سایت ها در زمانبندی های مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجی جهت ارتقا بازدهی و کیفیت آنها
- دو فالو یا فالو بودن کلیه بک لینک ها
- تضمین عدم پنالتی شدن سایت
- ارزش و کیفیت هر 1 بک لینک جدول بالا برابری دارد با 1000 بک لینک بی کیفیت
- تعرفه بسیار عالی نسبت به بازدهی و کیفیت
 
 

سوالات متداول پیرامون خرید بک لینک

آیا واقعا خرید بک لینک برای ارتقا رتبه سایت در گوگل موثر است؟
بدون شک بله یکی از مهمترین الگوریتم های گوگل برای ارتقا جایگاه و رتبه سایت ها بک لینک های دریافتی از سایت های دیگر است اما عواملی مانند پیج اتوریتی - اسپم سورس - صفحات ایندکس شده سایت میزبان بک لینک ها نیز در کیفیت خروجی بک لینک های بشدت تاثیر گذار هستند.
 
اصلا خرید بک لینک چیه؟
به لینک دریافتی از سایت های دیگر بک لینک گفته می شود بک لینک های و نکته بسیار مهم در پکیج های بک لینک لینک های دریافتی از تمام صفحات آن سایت است.
 
 
فالو یا نوفالو بودن بک لینک ها در کیفیت تاثیر دارد؟
بک لینک ها اصولا به دو روش رل فالو و رل نوفالو تقسیم می شوند لینک هایی با رل فالو در گوگل تاثیر گذارتر می باشد و تمام بک لینک هایی که توسط شیک رنک ایجاد میگردد فالو می باشند.
 
 
چه مدت طول می کشد تا نتایج و تاثیر بک لینک ها دیده شود؟
بطور کلی برای ظهور نتیجه مطابق فرایند طبیعی بایستی توسط گوگل شناسایی شوند که این موضوع خارج از اختیار ما بوده و بصورت مستقیم به گوگل مرتبط می شود و حداقل 2 هفته و حداکثر 3 ماه زمانبر خواهد بود.
 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۸:۵۱ | نویسنده : مرجان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.